Arkadaşımın Altmışlık Babası
Adım Gaye. 33 yaşında ve 1.67 boyunda, oldukça çekici biriyim. Evli ve iki çocuk annesiyim. Kocamla mutlu evliliğim var. Ama seks yapmayı çok sevdiğim halde kocamın uzun süreli iş seyahatleri bazen beni zor durumlarda yalnız bırakıyordu.
Anlatacağım olay geçen yaz yazlıkta başıma geldi. Yazlık komşumuz Mehmet amca, karısı Naciye teyze ve kızları Neslihan benim çocukluğumdan beri ailece tanıştığımız bir aile.
Mehmet amca 60 yaşında, 1.80 cm boylarında ve bakımlı, elinden her iş gelen biridir. Kızı Neslihan ise benimle aynı yaşta, her zaman görüşüp anlaştığım ve dertleştiğim sırdaşımdı.
Babamların ve kocamın olmadığı bir hafta sonu çocukları da alıp arabamla yazlığa gittim. Mehmet amca yine bahçede uğraşıyordu, Neslihan da beni bekliyordu. Kısa bir sohbet ve dinlenmeden sonra denize gitmeye karar verdik.
Çocukları hazırlayıp aşağıya Neslihan'ın çocuklarının yanına gönderdim. Sonra banyoya girip amımın kıllarını temizledim, malum bikini giyecektim.
İçime bikinimi giyip hazırlandım ve indim aşağıya. Neslihan, ben ve çocuklarla gittik plaja. Hep birlikte denizde yüzüp çıktık. Eve gittiğimizde arabamın arka lastiğinin patlamış olduğunu fark ettim. Moralim bozuldu. Ne yapacağım ben diye düşünerek çocukları banyoya soktum.
O ara Neslihan da banyo yapmış, beni kahve içmeye çağırdı. Banyomu yapıp ıslak saçlarımla onlara geçtim. Hemen yan komşumuz olduğundan şort ve askılı bir tişört ile gittim.
Mehmet amca da bahçedeki işini bırakıp kahve içmeye yanımıza geldi. Ona arabamın lastiğinin patlamış olduğunu anlattım. Mehmet amca,
"Kızım hallederim, merak etme sen!" dedi, arabanın anahtarını istedi.
Çok sevinmiştim. Kahveleri içerken Mehmet amcanın bakışlarını üzerimde yakalıyordum, ama konduramıyordum. Kahveler bitince eve geçtim. Biraz uyudum. Çocuklar da evde oyun oynuyordu.
Ben uyurken Mehmet amca arabamın lastiğini yedek lastikle değiştirmiş, patlak olanı da yaptırıp gelmiş, yedeğin yerine koymuş. Çok mutlu olmuştum. Ertesi gün biz plaja inerken Mehmet amca da bizimle geldi. Lastik için teşekkür ettim. Mehmet amca Neslihan'a güneş kremi sürdü. Sonra,
"Gel Gaye, sana da süreyim!" dedi.
Ben de yanına gidip havluya yüz üstü uzandım. Neslihan çocuklarla denize girdi o sırada. Mehmet amca yağlı eliyle sırtıma dokununca huylandım ve etkilendim. Kocam iş seyahatine gideli öyle çok zaman geçmişti ki… Vücudumda dolaşan erkek elleri ister istemez libidomu yükseltti.
YOU ARE READING
TADINDA HİKAYELER 2
Horror30 bölümlük atıştırmalıklar isteğinizi yorumlara yad uygulamalardan rahatça yazabilrsiniz