Ayla (1)
Derin Derin·25 mart
2023Ayla, kontrolü kaybetmek üzere olduğunun bilincindeydi. Ateş, tüm vücuduna yayılmıştı artık. Gözlerini kaldırıp kocasına baktı.
Yuvarlak masanın tam öbür tarafında, dirseklerini masaya dayamış, yanındaki Yunanlı’yla, koyu bir konuşmaya dalmıştı Burhan. Ayla’nın bakışlarını fark edince, gözlerini ona çevirdi. Bir an bakıştılar.
Aslında gözlerinden yalvarma fışkırdığının farkındaydı Ayla. Kurtarılmayı bekliyordu. Ama umduğunu bulamadı kocasının gözlerinde. Sarhoş olduğu belliydi Burhan’ın. Yalnızca gülümsedi. Sonra yine yanındakiyle konuşmayı sürdürdü. Ya olup bitenin farkında değildi, ya da aldırmıyordu.
Ayla’nın bacakları titriyordu artık. Götü, elinde olmadan giderek açılıyor, yavaş hareketlerle içine girip çıkmakta olan parmağa, adeta kendiliğinden izin veriyordu. Başını çevirip, aklını başından alan parmağın, sol yanında ayakta durmakta olan sahibine baktı.
Yüzü şehvetle kasılmıştı Yunanlı’nın. Gözleriyle sikiyordu onu. Sonra sağına, yandan vücudunu onunkine iyice yaslamış olan öbür Yunanlı’ya döndü. Adamın kazık gibi olmuş siki, beline dayanmıştı. Yüzündeki ifade ise arkadaşınınkinin, neredeyse aynıydı.
”Tanrım, beni sikecekler...” diye düşündü Ayla, “Burada, herkesin içinde, ikisi birden sikecekler...”
Adamın eli, aynı anda önden gelip eteğinin altına girdi. Bilinçsizce bacaklarını araladı Ayla. Sert, kalın ve kıllı parmaklar, bir anda amına ulaştılar. Sonra içlerinden biri, vıcık vıcık sulanmış amının dudakları arasından içine kayıverdi.
İki parmak birden vardı şimdi içinde. Biri amında, öbürü götünde. Birden beli gelmeye başladı. Vücudu sarsılıyordu. Düşmemek için, masaya sıkı sıkı tutundu.
Kendini biraz topladığında, yeniden Burhan’a baktı. Hiç bir şeyin farkında değildi kocası. Sonra bütün bunların nasıl olduğunu düşünmeye çalıştı.
***
Bu Yunan adasına, daha bu sabah gelmişlerdi. İşin hoş yanı da, o gün evliliklerinin birinci yıldönümü olmasıydı… Erken saatlerde İzmir’den yola çıkarlarken hava sıcaktı. Ama burası çok daha sıcaktı tabii. Bu da hoşlarına gitmişti tabii... Bir yıllık çalışmanın yorgunluğunu atmaktan başka düşündükleri yoktu ikisinin de…
Öğlenden sonra, kaldıkları otelin plajından denize girmişler, sonra odalarına çıkıp biraz dinlenmişlerdi. Gece de, evlilik yıldönümlerini eğlenerek kutlamaya karar vermişlerdi. Önce restoranda yemek yemişler, sonra da otelin gece kulübüne gitmişlerdi. Kısacık bir süre sonra da, şimdi onlarla birlikte masanın çevresinde durmakta olan üç Yunanlı yanlarına sokulmuştu.
Ayla, onların kafalarından geçeni, daha ilk anda anlamıştı tabii. Bakışlarından belliydi bu... Üstelik, bütün bunların suçu, büyük ölçüde kendisindeydi.
Aslında amacı, yalnızca Burhan’ı memnun etmekti.Kocası, onun tahrik edici olmasından hoşlanıyordu. Evlenme yıldönümlerinde onu iyice tahrik etmek istemiş ve bu amaçla giyinmişti o akşam. Aslında çok basitti giysisi. Uçuk mor, incecik jarse krepten yapılma bir şeydi. Üst kısmını, omuzlarından geçen ince askılar tutuyordu. Dekoltesi fazla değildi ama, memeleri, ince kumaşın altından tüm hatlarıyla belli oluyordu.
Ayla her zaman gurur duymuştu memeleriyle. Pek büyük değillerdi gerçi ama, kütür kütür, sert ve yusyuvarlaktı.
Giysinin kumaşı, karnını ve ince belinden sonra birden genişleyen yuvarlak kalçalarını iyice sarıyordu. Güzel görünmeyeceğini bildiği için, külot giymemişti. Göbeğinin çukurluğu belli oluyordu. Hatta, biraz aşağıda, çevresi iyice temizlenmiş amının üstünde bıraktığı bir tutam kılın kabarıklığı da belliydi.
YOU ARE READING
TADINDA HİKAYELER 2
Horror30 bölümlük atıştırmalıklar isteğinizi yorumlara yad uygulamalardan rahatça yazabilrsiniz