DAYIM 4

1.1K 4 0
                                    

Dayım - Cankurtaran (4)

Önceki Bölüm

Dayım ve annemle beraber sevişip uyuduğumuz o gecenin sabahı geç saatte bir sarsıntıyla uyandım. Ah, bizimkiler uyanmışlardı bile ve sabah seksi yapıyorlardı. Annem altta yatan dayımın üzerine çıkmış, tüm hızıyla zıplayıp duruyordu. Dudaklarını ısırıyordu zevkten… Gözleri yarı kapalı, kendinden geçmiş vaziyetteydi.

Dayım başını yana çevirdi ve benim uyandığımı, onları izlediğimi görünce gülümseyip elini uzattı çağırır gibi… Çarşafın üzerinde kayarak uzandım. Dudaklarından öptüm dayımı…

Saçlarımı bileğine dolayıp kendine çekti sımsıkı, göğsüne bastırdı… Yercesine öpmeye başladı. Memelerim eziliyordu göğsünde… Dayımın haşin öpüşü, yukarıdan inip kalktıkça üzerinde zıpladığı sikin verdiği zevke kapılan annemin inlemeleri, minik feryatları ateşlendirdi beni yine…

Dudaklarımı koparırcasına dayımın dudaklarından ayırıp başımı çevirdim. İki bedenin birleşip ayrıldığı noktaya diktim gözümü… Çok güzel görünüyordu. Annemin tüysüz kadınlığının dudakları aralanmış, klitorisinin pembe pembe kabardığını görebiliyordum. Islaktı…

Yukarıya kadar, sikin başına kadar yükseliyor, titreyerek bir an durduktan sonra tekrar yavaş yavaş gömülüyordu, dayımın kalın siki annemin pembecik amının içinde yara yara kayboluyordu. İçinden sular akıyor, dayımın erkekliğini, kasıklarındaki siyah kılları ıslatıyordu.

Daha rahat izleyebilmek için kendimi yukarıya çektim. Dayımın başına yasladığım göğsümün ucu dayımın dudaklarına denk gelmişti. O da fırsatı kaçırmadı. Meme ucumu emmeye başladı. Bir yandan ellerini uzatmış, annemin memelerini oğuşturuyor, uçlarını sıkıyordu.

Daha fazla dayanamayan annemin inlemeleri arttı, inip kalkmalarının şiddeti çoğaldı. Dayım da beni bırakıp kalktı, annemi çevirip yatakta domalttı. Poposunu kaldırıp heyecan ve sabırsızlıkla bekleyen annemin arkasından giriverdi. Dizleri titreyen annemi becermeye başladı sert hareketlerle… Sonunda boşaldı annem… Kendini yatağa bıraktığında hala titriyor, kasılmaları devam ediyordu.

Dayım da kendini yatağa attı. Boşalmamıştı. Siki dimdik, mor şapkasıyla peri bacası gibi dikilmiş, tavana bakıyordu ıslak ıslak… Elimi uzatıp okşadım annemin amından çıkan güzel sikini…

Haksızlık bu diye düşündüm. Beni yataklarında tad verici, iştahlandırıcı bir baharat, ana yemeğin yanında bir lezzet verici bir garnitür, resmin arkasında derinlik kazandıran bir fon gibi görüyorlardı. Kullanıyorlardı beni… Kendileri doyasıya seks yaptıkları halde, ben sadece oralla yetinmek zorunda kalıyordum. Hırsla,

“Ben de istiyorum” dedim bir anda…

Birbirlerine baktılar önce, sonra bana çevirdiler bakışlarını, anneme “Yalanıp durmaktan bıktım. Ben de içime istiyorum bunu… Senin tattığın zevki ben de yaşamak istiyorum.” Annem,

“Beğendin mi yaptığını Levent?” dedi. “Sana Gül’ü bu işe karıştırmayalım demiştim.” Dayım sabırla gülümsedi,

“Artık çok geç abla…” dedi. “Artık karıştırmaması mı var? Kızın görmediği şey kalmadı. İki kardeş, kızının yanında sikiştik, o bana, ben ona oral seks yaptık. Bir tek içine girmem mi kaldı sorun olarak?’

TADINDA HİKAYELER 2Where stories live. Discover now