BİR KADIN YARATMAK 2

720 1 0
                                    

.



B

ir Kadın Yaratmak (2)

Önceki Bölüm

Sabah uyandığımda Aylin yanımda uyumaya devam ediyordu. Bora yoktu, kalktım, evde de yoktu. Salonda Pikabın üstünde adıma bir zarf vardı.

Merakla açtım. Bora bize not bırakmıştı.

"Harika bir geceydi, merak etmeyin bir daha ne sözünü ne de imasını yapacağım, benim için o bir rüyaydı" yazıyordu. Gülümsedim, insanın böyle anlayışlı ve düşünceli arkadaşları olması harikaydı.

O sırada Aylin'in sesini duydum beni çağırıyordu, hemen yanına gittim. Yatakta oturmuş yorgana sarınmış şaşkın bir şekilde etrafına bakınıyordu. İçeri girdiğimde

"Burası neresi...?" diye sordu.

"Bora'nın evindeyiz aşkım…"

"Ooffff başım çok ağrıyor dün gece nooldu? Ben neden bu kadar çok içmişim?" dedi. Şaşırmıştım! Acaba gerçekten hatırlamıyor olabilir miydi?

"Aahhh çok ağrıyor başım... Hayatım, elbiselerimi niye çıkarttın? Niye çıplağım ben naaptık dün gece?" diye sorunca istemsizce yalan söyledim

"Çok içtik. Sonra buraya gelip müzik dinledik, içkiye devam ettik. Sen çok sarhoş oldun. kustun filan… Bora da burada kalın diye ısrar edince burada kaldık. Sarhoşken on kaplan gücünde olduğunu söylemiş miydim?" deyip sırıttım.

Aylin acıyla buruşmuş yüz ifadesiyle onun bu kadar içki içmesini engellemediğim için ve sarhoşluğundan faydalanarak onu bu kadar hoyrat siktiğim için şikayet etmeye başlamıştı bile...

Her şey eskisi gibiydi. Gerçekten hiçbir şey hatırlamıyordu!!

Vay be bu hap harikaydı.

Uzun bir şikayet ve suçlama faslından sonra toparlanıp çıktık.

Aylin bir hafta boyunca başımın etini yedi. Yok niye engel olmamışım o kadar içmesine… Yok sarhoşken neden sikmişim onu... Her yanı ağrıyormuş. Ama hiç tınmadım bile… İçim içime sığmıyordu. Tek düşündüğüm bunu en kısa zamanda yine tekrarlamaktı.

Bir hafta sonra evde rakı balık gecesi yaptığımızda yine tekrarladım hap olayını ve yine harikaydı. Aylin alkol ve ilacı karıştırdığımda bir seks makinesine dönüşüyordu. İnanılmaz seksi, şehvetli, istekli oluyordu. Normalde asla yapmayacağı her türlü fantezi ve oyuna açık bir hale geliyor ve kolaylıkla orgazm olabilen bir kadına dönüşüyordu.

TADINDA HİKAYELER 2Where stories live. Discover now