Ö
nce Arkadaşım, Sonra Babası
Lisede okurken bana en yakın kankam, arkadaşım Metin çok iyi bir çocuktu, fakat çok da sulu biriydi. Kızacağımı bildiği halde sürekli el şakası yapardı. El şakası derken, masum eşek şakalarında level atlamıştı. Son dönemde en çok yaptığı şey sık sık benim götümü ellemesiydi.
Benden bir yaş büyüktü Metin, tembelin goygoycunun tekiydi aslında, bir sene sınıfta kalmış. Ben 16 yaşındaydım, o ise 17 yaşındaydı. Sıraya otururken elini altıma koyar, ben de görmeden üstüne oturunca götümü avuçlardı.
Ders arasında oturup kalktıkça, teneffüslerde tuvalete işemeye gittiğimde beni takip eder, kimse yoksa arkamdan yaklaşır, götümü parmaklardı. Delirirdim bu manyakça şakalarına, arkasından koşar, yakalayamazdım.
Zaten yakaladığımda da bir şey yapamazdım ya… Benden çok güçlüydü, uzun boyluydu. Onun yanında kız çocuğu gibi ufarak kalıyordum. Vurmamam için ellerimden sımsıkı tutup kucaklar, sinirim geçinceye kadar yapışırdı bana, hareket etmeme izin vermezdi.
“Şaka oğlum, şaka yaptık, bu kadar kızacak ne var?” diye yaklaşırdı ben sakinleşince, türlü şirinlikler yapar, eninde sonunda beni de güldürürdü.
“Yapma oğlum, hoşlanmıyorum el şakalarından… Bir de göt ellemek parmaklamak da ne lan?” diye kızar, fırçalardım yeri geldiğinde…
Zaman geçtikçe onun bu laubali hareketleri bende değişik duygular uyandırmaya başladı. Artık eskisi gibi kızamıyordum ona… Arkasından koşturmuyordum. Biraz söylenip önüme dönüyordum. Elinin, yeri geldiğinde parmaklarının arkama değmesi, çimdiklemesi, canımı yakması eskisi gibi sinirlendirmiyor, daha çok, adlandıramıyorum ama huylandırıyordu beni…
Bir gün spor salonunda ders bitimi eşofmanları çıkarıp okul formasını giyerken slip külotla kalmıştım. Oldum olası sevmiyordum baksır ya da paçalı külot giymeyi, minik slip külot daha çok yakışıyordu bana… Aynaya baktığımda slip külotla kendimi daha yakışıklı, ne bileyim, çekici buluyordum.
Evde yalnız kaldığımda, banyoda slip külodun bel bandını kıvırıp yuvarlar, tanga külot haline getirirdim üstümde… Gözlerimi kısıp aynadaki tangalı seksi çıtır genç kız görüntüme bakar, ellerimle külodumu, kalçalarımı, göğüslerimi okşardım bir kadınmış gibi zevk alarak… Bende bir takıntı halini almıştı bu, külot fetişi oluşmuştu gitgide…
O gün de, altımdaki renkli slip külotla kaldığımda Metin de yanımdaydı o anda... O da eşofmanını sıyırmıştı, yarı çıplaktı benim gibi, sadece baksır külodu vardı altında… Önündeki kabarıklığı okşayarak bana bakıyordu.
YOU ARE READING
TADINDA HİKAYELER 2
Horror30 bölümlük atıştırmalıklar isteğinizi yorumlara yad uygulamalardan rahatça yazabilrsiniz