Amım Götüm Dağıldı! (2) (Sema 30 Y., İzmir)Yemek sonrası sahilde Kayhan'ın iki arkadaşı (Can ve Alp) ile karşılaştık. Akşam kız arkadaşları gelecekmiş, "Siz de gelsenize?" dediler, kabul ettik. Deniz sonrası giyinip akşam yemeği için onlara gittik. Güzel havuzlu bir villaları vardı. Havuz başında bira içip eğlendik. Onlar da yeni mezun gençlerdi. "Biz kızları alıp gelelim!" diye kalktıklarında, Kayhan kalçalarımı sıkmaya başlamıştı bile. "Şunlar gelene kadar sikmek istiyorum seni!" dedi. "Olmaz, hemen dönerler belki!" dedim. "İki dakikada boşaltırım seni, hadi!" dedi. Haksız değildi. Eli mini eteğimin altından amıma ulaşmıştı ve amım yapış yapıştı. "Yukarıda benim kaldığım bir oda var, oraya çıkalım!" dedi. Koştura koştura odaya doğru merdivenleri çıkarken üzerimdekileri çıkartıyordu.
Yatağa atladığımızda ikimiz de neredeyse çıplaktık. Hemen ters çevirip götümü havaya kaldırdı ve yüzünü arkama gömdü. "Amcığın ne güzel kokuyor!" dedi. Dili amımdan daha çok götümde gezdi. Amcığımı suratına dayadım yesin diye. Fazla sürmedi yalaması, sikini amıma sürtmesi ile biraz daha araladım bacaklarımı. O kalınlığı böyle karşılamak en iyisiydi. Yavaşça girdi amıma. Daha sabah yediğim siki özlemiştim bile. Amımı biraz siktikten sonra çıkardı sikini ve göt deliğime bastırdı. "Şimdi olmaz, acelemiz var!" dedim. Aniden beni çevirdi. Bacaklarımı ayırıp, bağırmama neden olan bir hızla at yarağını amıma soktu, birden dibimi buldu. "Bunca yıl bekledim orospu. İstediğim yerde, istediğim zaman, istediğim gibi sikerim seni!" dedi. Bir eli ile yanaklarımı sıkıp dışa taşırdığı dudaklarımı emdi. Tecavüz eder gibi sertti. İçimdeki kalın yarağa ise amım hiç itiraz edecek halde değildi...
İki kolumu alıp yukarı doğru çekti. Göğüslerim gerildi iyice, yanlarını, uçlarını ısırdı. Güçlü elleri ile kollarımı iyice uzattı. Sabahki gibi vücudumu eze eze sikiyordu. Hem delice bir zevk alıyordum, hem de bu sikilme temposu kaslarımda güç bırakmıyordu. Her sikişimiz böyle olacaksa yarağa doydum demekti...
"Hah, buldum sonunda, buradaymış!" dedi. İki bileğime de soğuk bir şey dokundu. Sonra kollarımı acıtarak daha yukarı çekti ve bir kilitlenme sesi duydum. Halen içimde amımın dibine kadar soktuğu at yarağı ile dururken, zorlanarak yukarı bakıp ne olduğunu gördüm. Bileklerim tepede önce birbirine, sonra yatağın başlığındaki demire kelepçelenmişti. Bacaklarımı katlayıp sikinin daha gideceği yer varmış gibi itekleye itekleye sikmeye devam etti. "Kayhan bırak beni, ne yapıyorsun, ahhh, canım yanıyor, bırak!" dedim. Bir şey söylemeden içimden çıkınca biraz rahatladım. "Kollarım ağrıdı, ellerimi çöz!" dediğimde, "Rahat dur orospu, götünü sikeceğiz!" diyerek odadan çıktı. Biraz çırpındım. Çırpınınca kollarım acıdı.
Elinde bir krem ve bir şişe bira ile geldi. "Lan ne şanslı orospusun sen, kuru kuru sikmek vardı götünü, ama yırtarız filan, başımıza bela olmasın. Kremleyip sikeceğiz!" dedi. Neden çoğul konuştuğunu soracaktım ki, arkasından gelen Can ve Alp'i görünce nedenini anladım. İki arkadaşı da üstlerinde sadece deniz şortları ile odaya girdi. Çırpındım, yalvardım, bağırdım. Beni dinleyen yoktu, kendi aralarında konuşuyorlardı. "Dediğin gibiymiş, beş kişilik bu orospu!" , "Götte ikinci benim!" , "Göğüsleri morartmışsın bile!" gibi laflar ediyorlardı. Can yatağın bir tarafına gelmiş, Alp de öbür tarafına gelmiş, siklerini çıkarmışlardı.
Üç genç erkek kolayca çırpınmalarımı bastırarak durdurmuştu. Kayhan'ın soğuk kaygan parmağı götüme girmişti bile. Tekrar yalvardım, duymuyor gibi davrandılar. Kayhan, "Hiç sikilmemiş götü, amına koyayım parmağım zorlandı lan!" dedi. Ben sadece yalvarıyordum, onlar da boynumu göğüsleri emip yalıyorlar, arada ağzımı elleriyle kapatıyorlardı. Can eline telefonunu alıp fotoğraflarımı çekti. Sonra sikini yanağıma vurarak dudaklarıma bastırdı ve "Uslu uslu yala amına koduğum. Isırmaya falan kalkarsan tüm internete yayarım resimlerini. Anlaştık mı lan orospu?" dedi. Evet anlamında kafamı sallayıp sikini yalamaya başladım. "Offf, sikmeden patlayacam, bu orospuyu getireceksin diye kaç gündür 31 bile çekmiyorum!" dedi boynumu tutup ağzımı sikerken...
YOU ARE READING
TADINDA HİKAYELER 2
Terror30 bölümlük atıştırmalıklar isteğinizi yorumlara yad uygulamalardan rahatça yazabilrsiniz