Dayım - İlk Kez (2)
Önceki Bölüm
Dayım ve annemin sevişmesine ilk kez tanık olduğum o gecenin sabahında şiş gözlerle kalktığımda her zamanki gibi kahvaltı sofrası hazırlanmış, ev halkı masanın başına oturmuştu bile…
Aceleyle giyinip aşağıya indim. Sessizce bir şeyler yemeye çalıştım. Dayımla annemin birbirlerine bakışları, sevgi dolu konuşmaları, artık bambaşka anlamlar ifade ediyordu benim için…
Bir ara annemin meraklı bakışlarını üzerimde hissettim sanki, başımı öne eğip ona bakmamaya çalıştım. Hala ne yapacağıma karar verememiştim. Kalkmak üzereyken annem biraz durgun bir tavırla,
“Vaktin var mı Gül? Bir şey konuşmam gerek seninle…” diye sordu. Telaşla
“Okula geç kaldım annecim, sonra konuşalım…” diye cevap verip kalktım, kitaplarımı alıp çıktım. Henüz dayımla, ya da annemle baş başa konuşacak halde değildim. Ne söyleyeceğimi, ne tepki vereceğimi bilemiyordum. Okuduğum özel üniversitenin yolunu tuttum.
Son bir iki dersi kırdım, çıkıp caddelerde avare avare dolaştım. Gözümün önünden geceki sahneler, annemle dayımın sevişmeleri, birbirine dolanan çırılçıplak vücutları gitmiyordu bir türlü… Kordonda bir kafeye oturup bir şeyler içtim dalgın dalgın…
Akşam eve gittiğimde dayım yoktu, orkestradan çağırmışlar, işe gitmişti. Sabaha karşı gelirdi artık… Dalgın, sessiz yemeğimi yedim. Televizyon izledim büyüklerle uslu uslu… Oysa aklım başka yerlerde, ne izlendiğinden bile haberim yoktu.
İzin isteyip yukarıya odama çıktım. Geceliğimi giyip yatağıma uzandım. Gözümde yine dün gece izlediğim seks sahneleri dans etmeye başladı. Dayımın erkekliği... Annemin biçimli kalçalarının inip kalkışı... Dayımın bütün döllerini içmesi... Kulaklarımda zevk inlemeleri... Her şey...
Dayanamadım yine, ellerim külodumun içine kaydı, istekle kabaran amımı okşaya okşaya uykuya daldım.
Ne kadar uyudum bilmiyorum. Kapının hafifçe tıklatılmasıyla uyandım. Kapıdaki kimse cevap vermemi beklemeden gecenin sessizliğinde kapımı yavaşça araladı. Koridordan gelen ışıkta içeriye giren kişinin dayım olduğunu gördüm uyku sersemi…
Sessizce odama süzüldü dayım, kapıyı dikkatle kapattı. Uykum açılıvermişti bir anda... Dayım kapının yanından bana bakıyor, uyuyup uyumadığımı anlamak istiyordu.
Daha sabaha çok vardı, bu saatte orkestrada gitar çalıyor olması gerekirdi. Fakat burada, odamda bana bakıyor, fısıltıyla bana sesleniyordu,
“Gül… Uyudun mu?”
Cevap vermedim. Derin nefeslerle sözde uykuma devam ettim. Art niyetim yoktu. Sadece ona ne söyleyeceğimi, nasıl davranacağımı bilemiyordum. Yüzleşmeye hazır değildim henüz… Tilki gibi adımlarla yaklaştı, yatağımın kenarına kadar geldi. Yine seslendi,
“Gül…?”
Yine cevap vermedim. Sırtüstü yatıyordum. Yatak başlığının yanındaki düğmeye bastı, etajerin üzerindeki dekoratif kırmızı gece lambasını yaktı. Şu içinde sıvı olan ve ısındıkça içindeki sıvının hareket ettiği gece lambalarındandı.
YOU ARE READING
TADINDA HİKAYELER 2
Horror30 bölümlük atıştırmalıklar isteğinizi yorumlara yad uygulamalardan rahatça yazabilrsiniz