Bir Kadın Yaratmak
İki yıldır evliyim. Eşim Aylin çok çekici bir kumral güzeli , çok iyi eğitimli ve zeki bir kadın, ancak çok büyük bir problemimiz vardı. Aylin cinsel ilişki ile orgazm olamıyordu.
Mastürbasyonla bile çok uzun sürede ve ender olarak klitoral orgazma ulaşabiliyordu.
Bu sorununu daha sevgili olduğumuz zaman söylemişti bana ama ben eski tecrübelerimden bunu kolayca aşabileceğimi düşünerek üzerinde fazla durmamıştım. Orgazm olmasa da seks yapmak hoşuna gidiyordu ve ben mutluydum. Evlendik.
Ancak aradan aylar geçtikçe bu durum ikimizin de kendimizi yetersiz hissetmemize, seks sırasında suçluluk hissetmemize ve her ikimiz için de zevk almaktan çok Aylin'i orgazm yapma uğraşına dönmüştü.
Bu durum ikimizin de hayatını kötü etkiliyordu .
Aylin psikolojik tatmin dışında öyle çok büyük bir zevk almadığı için normal seks dışındaki fantezilere, oyunlara ve değişik arayışlara da kapalı kalıyordu ve bu aramızdaki görünmez gerginliği daha da arttırıyordu.
Evli çiftleri birbirine bağlayan en önemli yakınlaşma aracı olan seks yapma sıklığımız azaldıkça, gündelik hayatın getirdiği gündelik sorunlar ve problemler arasında zamanla birbirimizden uzaklaşmaya başladık. Birbirimize duyduğumuz sevgi ve saygı hızla azaldı.
Artık en ufak şeyler için bile tartışıyorduk. Benim sevgim ve saygım da bitme noktasına gelmişti. İşte bu dönüşüm, inanılmaz maceramızın başlangıç noktasıydı.
Aylin'le duygusal hazırlıklar, tavizler, ikna için uzun hazırlıklar ve sıkıcı, kontrollü bir seks olmadan, istediğim zaman, istediğim gibi sevişmek için yollar ararken üniversiteden samimi arkadaşımız olan Bora bir haptan söz etti.
Bora çocukluğumdan beri en yakın arkadaşımdı. Zaman zaman hep beraber dışarı çıkardık geceleri... İflah olmaz bir müzmin bekar ve çapkındı. Ben evlenince durulmuştum ama Bora hala aynen devam ediyordu çapkınlıklarına…
Hepimiz aynı muhitte oturduğumuz için sık sık buluşur, eğlenirdik. Aylin de severdi Bora'yı… Hercai ve yakışıklıydı kerata, onu sevmeyen kadın yoktu ki zaten…
Bayan arkadaşlarını sevişmeye ikna etmek için kullandığı ve çok iyi neticeler aldığı hapın etkilerini anlatınca bende alarm zilleri çaldı. Cumartesi gecesi buluştuğumuzda bana da o haptan getirmesini istedim.
"Hapı ne yapacaksın oğlum?" dedi Bora… "Yeni evli adamsın, hapa ihtiyacınız yoktur sizin… Yoksa Aylin'den başkası mı var?"
"Yok be kanka… Cumartesi gecesi işte, biraz daha heyecan fena olmaz diye düşündüm. Hem… Detayına girmeyeyim ama… Bize lazım o hap… Anlarsın sen…"
YOU ARE READING
TADINDA HİKAYELER 2
Terror30 bölümlük atıştırmalıklar isteğinizi yorumlara yad uygulamalardan rahatça yazabilrsiniz