evlilik yıldönümü

657 0 0
                                    

Evlilik Yıldönümü

💖 Evlilik yıldönümümüz… Kocamla şık şıkırdım giyindik, şık bir otel restoranında yemek yiyoruz. Bütün hazırlıklarımı yapmışım. Vücut temizliği, bakımı, içimde seksi iç çamaşırları, üstümde göğüslerimi meydana çıkaran, omuzlarımı açıkta bırakan dekolte, incecik bir ipek bluz, dizimin hayli üstünde kloş bir siyah etek, siyah ince çoraplar…

Yemekte iki kadeh alkol alıp, kocamın önceden rezervasyonunu yaptığı odamıza çıkacağız. Güzel bir gerdek gecesi yaşamayı planlamıştık günler öncesinden… Kendimi ve bedenimi bu geceye hazırlamıştım. Bir haftadır kocamla sevişmiyordum, cephanesini biriktirsin, güzel ve uzun bir seks yaşayalım diye… Bu gece seks için yanıyordum adeta…

Mum ışığında yemek tamam, kadehler tamam… Başım dönüyor, sabırsızlanmaya, ıslanmaya başladım, kocamı sıkıştırıp duruyordum. Tam kocayı kaldırıp yatağa atmanın zamanı geldi diyordum ki… Yanımıza janti takım elbiseli, acaip yakışıklı bir adam ve bir kadın oturuvermez mi?

Kocam adamla tanıştırdı. İş yaptığı, daha doğrusu borçlu olduğu şirketin sahibiymiş. Ben nereden çıktı bu herif diye surat astım, kocam n’olur idare et bakışlarıyla bana kaş göz yalvardı, adamla sohbete başladı. Ama sohbet, daha doğrusu adamın söylemleri gitgide sertleşmeye başladı. Meğer benimkinin bu adama müthiş borcu birikmiş, ödeme yapmıyor, adamdan kaçıyormuş.

Yanındaki kadın belli, yolun yolcusu, ağzında sakızı, ucuz dekolte giysileriyle ben orospuyum diye bağıran seksi bir sarışın… İki erkeğin sohbeti sertleşip koyulaşmaya başlayınca adam epey kalınca cüzdanını çıkardı. İçinden aldığı bir kaç tane yüzlüğü kadının eline sıkıştırıverdi bize göstere göstere, kadını yolcu etti.

Bize döndü. Merakla bekleyen kocama ve bana… Elini beline attı, kocaman bir tabanca… Çıkarıp pat diye korkutucu bir sesle masanın üzerine bıraktı makinayı… Önünde duran restoran menüsünü de üzerine koyarak örttü. Namlusu bize dönüktü.

“Ne diyorsun bakalım, ödeme yapacak mısın?”

Kocam korkudan sıçmış vaziyette… Bense ondan daha kötüyüm. Titriyorum. Yalvarmaya başladı kocam, parası yokmuş, en kısa zamanda ödeyecekmiş, yeminler ediyor.

“Ulan bok herif… Ödeyecek olsan şimdiye kadar öderdin. Avrupa turuna tatile gidecek, bu lüks otelde para harcayacak, sikmelik orospu kapatacak paran varken bana borcunu ödemedin.”

“Orospu değil o… Benim karım dedim sana… Evlilik yıldönümü bugün… Otelde kalacağız bu gece…” diye kekeliyor kocam… Ben hem tırsıyorum, hem öfkeliyim. Orospu ha…? Beni az önce sepetlediği kadın gibilerle karıştırdı herhalde bu piç…

“Daha iyi öyleyse… Borcunun bir kısmını bu geceden ödemeye başlarsın.”

“Nasıl yani?” diyecek oldu kocam… Adamın delici bakışları benim üzerimde dolaşırken, tabancasının namlusunu yine gösteriverdi bize…

“Az önce gördün. Sikmeye hazırlandığım orospuyu senin yüzünden geri gönderdim. Oysa niyeti bozmuştum. Bu gece sikiş yapmalıyım mutlaka… Ben de karını alıp yukarıya çıkıyorum. Ödemenin ilk taksidini bana karın yapacak. Sen burada onu bekleyeceksin. Ne zaman işim biterse o zaman getirir sana iade ederim.

TADINDA HİKAYELER 2Where stories live. Discover now