Harmadik fejezet: Lekötözve

27 2 0
                                    

Adrának igaza volt, másnap reggelre tényleg teljesen elmúltak a piros csíkok a fiú hátáról, annak ellenére hogy legalább húsz percig szobrozott reggel a tükörnél kitekeredett nyakkal vizsgálva magát az előző nap eseményeinek bármiféle nyoma után k...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Adrának igaza volt, másnap reggelre tényleg teljesen elmúltak a piros csíkok a fiú hátáról, annak ellenére hogy legalább húsz percig szobrozott reggel a tükörnél kitekeredett nyakkal vizsgálva magát az előző nap eseményeinek bármiféle nyoma után kutatva, de semmit nem talált.

Igazából a férfi meglepően normális volt vele a büntetés után, bár ez aznap nem sokat segített Sekina lelki állapotán. Bár ettek valami paradicsomos csirkés tésztát, sőt, utána mielőtt elvonult filmezni, Adra még csipsszel is megkínálta, de a fiú kicsivel később a stressztől mindent kihányt.

Másnap már kicsivel jobb volt a helyzet, ugyanis a férfi dolgozni ment, és azt mondta hogy öt előtt biztosan nem ért haza, így Sekinának volt egy egész napja felfedezni részletesebben a házat, az egyedüli feladata az volt, hogy főzzön vacsorát, meg takarítsa ki a konyhát, ami nem ölelt fel túl sok időt, így volt egy napja kicsit kötetlenül pihenni, meg felfedezni a házat, így hosszú napok után végre kipihenhette magát, és kaphatott egy kis nyugodt szabadidőt, anélkül hogy amiatt kellett volna aggódnia mit fog tenni vele a gazdája. Ezen kívül mondjuk a ház felfedezése nem igazán jött össze neki, egyedül a nappaliban található könyveket futotta át nagyjából, mivel azt mondta Adra hogy azokat olvasgathatja nyugodtan, csak tegye vissza a helyére ha elolvasta, de nem nagyon talált szórakoztató irodalmat, legnagyobbrészt mindenféle szakkönyv sorakozott a polcokon, így a nap legnagyobb részét alvással töltötte, majd pontban ötre készített egy erőforrásaiból megvalósítható vacsorát, ami még összességében saját véleménye alapján egészen finom lett, de hiába... Csak várt a férfira, de az nem igazán akart jönni. Pedig tényleg egészen büszke volt magára, ezúttal mindent tökéletesen elvégzett amit kért a férfi, és még kipihent is volt, így jobban tudott koncentrálni, valamint direkt egy kifejezetten szép, megítélése szerint Adrának tetsző ruhát vett fel... De semmi sem történt. Hiába várta, nem jött.

Egészen fél nyolcig, mikor betoppant, mondván "sokáig dolgozott", majd egyből lecsapott a fiú által készített gyrosra, amit egyetlen jó szóra sem méltatott, pedig majdnem az összeset megette, méghozzá jóízűen. Még csak a fiúhoz sem szólt a feltétlen szükségesen kívül, csupán felküldte a férfi hálószobájába céltalanul térdelni, míg ő a szomszédban lezuhanyzott.

Hatalmas gőzfellegek kíséretében lépett ki a fürdőszobájából, egy rövidujjúban meg egy szál fekete boxerben, nyakában törölközővel, míg színes haja nedvesen, összekócolódva állt mindenfele, ezzel kissé karakteridegen külsőt kölcsönözve az alapból kimért, mindig hibátlan megjelenésű férfinak. Sekina szemében ez furcsa volt, de inkább az előtte megismerthez képest. Most olyan... Emberi volt. Nyugodt, még mindig volt benne tartás, de inkább tűnt kedvesnek és ártatlannak, mint... Olyannak amilyen valójában.

– Van számodra egy feladatom mielőtt elkezdjük azt amit mára terveztem – mondta ahogy leült a fiúhoz közel az ágyra. Mivel a fürdőszoba ajtaja felé kellett térdelnie, így pont oldalasan volt neki, de meglepetésére most nem akarta a férfi hogy ránézzen. – Elsőre biztos hogy kicsit kellemetlen lesz, de ez fontos ahhoz hogy normális szexuális életet élhessünk, illetve idővel biztos hogy hozzászoksz, és akkor már csak egy rutinszerű művelet lesz.

Sheep in wolf's clothing - Farkasbőrbe bújt bárányDonde viven las historias. Descúbrelo ahora