Hatodik fejezet: Sajátos megoldás

19 5 0
                                    

Miután már több alkalommal lefeküdtek, Sekinának az élethez való hozzáállása gyökereiben megváltozott

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Miután már több alkalommal lefeküdtek, Sekinának az élethez való hozzáállása gyökereiben megváltozott. Bár az első alkalom tapasztalatait levonva Adra csak néhány naponta csinálta, de ígyis épp elég megterhelő volt a fiúnak.

Minden egyes aktus után valamilyen büntetést kapott amiért kiabált és néha rángatózott, és bár messze az első fájt neki a legjobban, a többi is épp olyan nagy szenvedéssel járt, ami nagyon megviselte.

A napjai beszürkültek, a feladatait is csak épphogy látta el, és már nem is próbálkozott azzal hogy valami elfoglaltságot keressen, csak naphosszat feküdt betakarózva a szobájában vagy a nappali kanapéján és bámulta a plafont, rettegve attól hogy vajon aznap este milyen fájdalmai lesznek. A gazdájával még mindig nem nagyon beszélgettek, ami az egyik legnagyobb űrt hagyta a fiú lelkében. Mindezek mellett nagyon hiányzott neki egy kicsi, egészen kicsi gyengédség. Olyan, amilyet akkor mutat amikor a gazdája bármilyen formában fájdalmat okoz neki. Nem tudta megérteni hogy miért nem kaphatja meg annak akár egy kis részét is... Csak úgy. Nem figyelem elterelésképp, vagy kárpótlásként, hanem hogy legalább egy kicsit teljesebb életet élhessen.

Most azonban Sekinának volt egy terve.

Az Adra által alkalmazott figyelemelterelésen alapult, csak ez erőteljesebb és hatásosabb volt.

Az ötlet szerint mindkét kezébe fog egy borotvapengét, amik ameddig zárva tartja a tenyerét nem láthatóak, így ha elég természetesen viselkedik jó eséllyel a gazdájának fel sem tűnnek, majd amikor a férfi benne lesz és belehasít a fájdalom ösztönösen is rámarkolna, ám még direkt rá is segít majd és így a hiába metsző pengére fog koncentrálni és levezeti a sikolyok helyett a feszültségét, a gazdája pedig nem fogja így megbüntetni, sőt, akár még boldog is lesz és megjutalmazza, Sekina kis trükkjéről pedig nem kell tudnia.

Legnagyobb meglepetésére pedig minden tökéletesen ment ahogy azt tervezte, bár a szíve majd kiugrott a helyéről minden mozdulatával.

Még mielőtt Adra hazaért belarakta a zsebébe a pengéket, majd mikor elment kimosni magát ellenőrizte meglétüket.

A legaggasztóbb rész azonban csak ekkor következett: a vetkőzés. De azt is jól megtervezte és begyakorolta a tükör előtt a legapróbb mozdulatokra is odafigyelve.

Elsőként még kérés nélkül is levette a felsőjét, majd kigombolta a farmerét és ahogy hátranyúlt hogy lehúzza, egyúttal az egyik kezébe csúsztatta mindkét pengét, elég volt akkor mindkét kezébe átkerülnie mikor már a bilincs rajta lesz, hiszen utána a férfi soha nem foglalkozik különösebben a kezeivel, rájuk sem néz, annyira koncentrál, így ha néhány csepp vér kicsordulna sem lenne halálos.

Ezúttal magától lefeküdt az ágyra, és fel is nyújtotta kezeit szinte kérve hogy kötözze meg a gazdája, aki kissé meglepetten meg is tette, de nem tűnt úgy mintha gyanakodna bármire.

Sheep in wolf's clothing - Farkasbőrbe bújt bárányTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang