Akşam belirlenen saatte pratik odasında toplandılar. Beklendiği üzere Kim Hongjoong haricinde herkes buradaydı. Onu beklemek yerine hangi şarkıya dans edeceklerini tartışmaya başladılar. Birçok seçenek vardı. Hepsi kendilerine beğenisine uygun şarkılar seçmişlerdi. Aralarında hepsinin hoşuna giden parçalar da vardı ama bir tane seçmek nedense zor bir işe dönüşmüştü.
"Yabancı sanatçılardan mı seçsek?" diye fikir sundu San. "Kore sanatçılarından belki diğer guruplarla aynı seçeriz, geçen yıl iki gurubun başına gelmişti."
"Ah, bu doğru, ikisi de çok gerilmiş diye duydum." Dedi Woo ellerini oturdukları parke zemine vurarak. "Kimi seçmeliyiz, seçenekler arttı."
Kapı kayarak açıldığında hepsi irkildi. Akşam saatinde okulda başka kimse kalmadığı için korkmuşlardı. Ancak beklenen yüzle karşılaştılar. Mingi "Gelmeyeceğine emindik." Dedi.
"Siz çağırdınız, geri giderim işim yoksa."
"Ya tamam gel!" Woo bağırıp ayağa fırladı. "Hem parça seçmemize de yardım edersin, sürekli müzik dinliyorsun." Onu daireye çekip oturttu. "Yabancı sanatçı düşünüyoruz. Telefonundan liste aç."
"Woo sürekli müzik dinlediğimi nereden çıkardın?"
"Çalışırken kulaklık takıyorsun, yüzünde de gülücükler açıyor, müzik dinlemiyorsan ne dinliyorsun?"
Hongjoong ona şüpheli sayılabilecek bir süre cevap vermedi ama ardından kısaca gülüp "Kimse benimle konuşmaya çalışmasın diye yapıyorum salak." Dedi.
"Vay anasını, sen harbi insan sevmiyorsun." Dedi San. "Yine de önerin var mı?"
"Ne tarz istiyorsunuz?"
"Seksi."
"Kapa çeneni Woo." Mingi onun ayağına vurdu kendininkiyle. "Hareketli ve dansı bize yakışacak bir şey."
Hongjoong bir süre düşündü. Bakışları Hwa'ya kaydı. İnce bir gülüş dudaklarına yerleştikten sonra "Chase Atlantic Swim nasıl olur?" dedi. Hwa altındaki imayı anlamakta gecikmedi. Su teması işleyebilmeleri için bu şarkıyı öneriyordu. "Daha farklı bir şey isterseniz Rain Over Me de güzeldir."
"Biliyordum, zevkin güzel. Bence de ikisinden biri olsun. Sizce?" dedi Woo ve diğerleriyle iki şarkı üzerinde konuşmaya başladı. Hwa ve Hongjoong ise konuşmaya katılmadan bakışmalarını sürdürdüler. Hwa kalbine çekiçle vuran hissi anlamaya çalışırken Hongjoong başını hafifçe yana eğip dilini dişlerine kıstırınca çekiçler güllelere dönüştü ve o bakışlarını kaçırdı.
Cidden onunla flört ediyordu.
"Tamamdır Swim olacak." Dedi Yunho. Dönüp arkadaşına baktı. Kendi elleriyle fazla meşgul olan çocuğa "Sana da uygun değil mi?" diye sordu. Hwa başını kaldırıp aceleyle cevap verdi. "Evet, severim zaten o şarkıyı."
"O zaman bu gece başlayalım mı? Nasıl olsa hepimiz buradayız." Dedi Mingi.
"Bence bu gece başlamayalım. Birkaç fikir düşünüp tekrar buluşalım." Dedi San ve bu fikir daha mantıklı göründü. Kalkıp toparlandılar ve odadan çıktılar. En arkadan gelen Hongjoong ellerini cebine yerleştirmişti. Hwa onunla konuşma isteğiyle doldu bir anda ve onu bekledi. Yan yana geldiklerinde "Güzel seçim." Dedi.
"Nedenini biliyorsun."
Düşüncesinde haklı çıkmanın utancıyla alt dudağını ısırdı. "Havuzu ayarlayabilecek misin?"
"Gerçekten suda çekmek istiyorsun." Dedi Hongjoong kıkırtıyla. "Havuzu ayarlamak benim için zor olmaz. Sizin saatlerinize de uygun olmalı ama. Woo ve Mingi'nin ders saatlerini biliyorum ama sizinki farklı değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAMERA FLASH
Fiksi PenggemarModern Sanat öğrencisi olan Park Seonghwa sevgilisiyle sıkıntılar yaşadığı dönemde izlendiğini hissetmeye başlar. Kendisinin bile bilmediği bir yanının ortaya çıkacağını hiç düşünmez. *** "Seonghwa~" Gözleri parlayarak izledi onu. Nasıl da güzeld...