PRESENTING TO YOU
ENEMY TO LOVERS
By itsnrlseLEAD CHARACTER:
Afnan Raihan
Dafella SofeaLOVE TROPES:
Enemy to loverTHEME SONG:
- Nilai Permata
- They don't know about us
- Sentiasa by Firdaus Rahmat
- Sampai Ke Hari Tua*******************
"Yes. Always. No matter how much person that she like, she's still be my little one"*******************
SINOPSIS:
Dafella Sofea, seorang gadis yang berjaya mengambil hati seorang rakan sekelasnya. Namun malangnya, sejak tingkatan 1 lagi Dafella tidak menyedari hal itu kerana dia hanya menganggap Afnan Raihan sebagai seorang rakan dan tidak lebih dari itu.
Afnan Raihan, seorang lelaki yang kacak dan datang dari keluarga yang berada. Setiap hari, dia pasti akan menatap wajah gadis kecilnya biarpun hanya dari jauh. Walaupun dia tahu yang gadis itu hanya melihatnya seperti seorang rakan, dia tetap menaruh perasaan padanya.
Akhirnya, setelah 4 tahun berlalu. Allah makbulkan doa Raihan, Dafella mula membuka hati dan menerima lamarannya.
Apa yang jadi selanjutnya? Kena la baca story ni nanti.
# hi Assalamualaikum semua. Mesti kauorang terkejut en bila tetiba je saya publish story ni. Macam yg korg tahu, yes. ETL akan jadi story saya yang ke lima sementara saya nak siapkan Danish's Sunshine.
Kenapa saya tak siapkan DS dulu? Jawapannya ialah dalam story ni nanti akan ada watak yang bernama Muhammad Ziyad Xaqriel & Arriella Xandrea. And yes.....diorg berdua parents Ace which mean first generation of The Devil. So saya kena mula dari sini semula.
Maaf kalau saya buat kauorang keliru. Itu je, tunggu tauu story ni keluar! Bye!
YOU ARE READING
ENEMY TO LOVERS
RomanceMINE SERIES 1 DAFELLA SOFEA & AFNAN RAIHAN START: 24/10/2024 END: 30/10/2024