11.BÖLÜM

17 2 0
                                    

Sevgilim: Derin aç şu telefonu! (12.00)

Sevgilim: Bak özür dilerim sinirle olmuş bir şeydi. (12.01)

Sevgilim: Ne demek şirkete giremezsiniz lan Derin saçmalama! (12.30)

Sevgilim: Madem öyle oturup konuşalım, Konağa geliyorum. (12.35)

Sevgilim: Hadi ama bu ne demek oluyor, sırf kolunu sıktım diye mi tüm bunlar. (13.00)

Sevgilim: Şirkete giremesiniz, Anas Konağına giremesiniz! Derin ne demek bunlar.(13.01)

Sevgilim:Cevap ver bana!(13.02)

Görüldü (13.09)

"Sevgilim adlı kişiyi "Bars Artur" olarak değiştirdiniz"

Siz: Hakettiğin muamele, Bars Artur. (13.09)

Siz: Benim oldan her yerden, her şeyden men edildin. (13.10)

Siz: Altındaki son model araba ve motor şirket üzerineydi yanılmıyorsam onları sen mi bırakırsın yoksa birini mi göndermeliyim. (13.10)

Görüldü (13.10)

Bars Artur: Güzelim bak yapma böyle. (13.11)

Bars Artur: Özür dilerim, sinirle oldu özür dilerim. (13.11)

Bars Artur: Beni seviyorsun biliyorum sinirden yapıyorsun, yapma pişman olucağın şeyler!(13.12)

Görüldü (13.13)

Siz: Ben pişman olmam Bars, kaldıki benim paramla zenginleşmiş birisin. (13.13)

Siz: Benim paramla baban iş kurdu, benim sayemde cemiyete saygın bir yer edindiniz! (13.14)

Siz: Sen beni değil, parayı kaybetmekten korkuyorsun! (13.14)

Bars Artur: Bu kadarı da ağır, biticekse bitsin! (13.14)

Siz: Sen kolumu sıkıp o sözleri sarf ettiğinde bittmişti zaten. (13.15)

Bars Artur: Seni hiç sevmedim ki zaten dediğin gibi paran için kullandım seni, aldatıyordum zaten seni! (Gönderilmedi)

Siz: Yazıp yazıp silmene gerek yok ne söyliceksen söyle. (13.16)

Siz: Altındaki son model araba ve motor şirket üzerineydi yanılmıyorsam onları sen mi bırakırsın yoksa birini mi göndermeliyim. (13.10)
↪️Bars Artur: Diyorum ki arabayı ve motoru ben bırakırım. (13.16)

Siz: İsabet olur. (13.17)

Görüldü (13.17)
.
.
.
.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen. 

Lütfen hayalet okuyucu olmayıp oy verir misiniz.

Sizce de Derin ayrılmakta hakklı mı?

Peki ya Bars'a ne demli Derini kullandığını söyledi?

Açıklık getirmek istediğim bir yer var ki Derinin giyim şekli ve hareketleri çocukça gelebilir size bazen yani bir katile göre fakat kendisi genç ve çocukluğunu yaşıyamamış bir katil. Ayrıca önüne geleni öldüren biri de değil ileri bölümlerde ne demek istediğimi anlayacaksınız diye düşünüyorum.

Diğer bölüm @bermalsadece okuyucum için geçmişten bir kesit olacaktır. Geçmiş bölüm çok istenmiş olabilir..

Huh! uzun zaman sonra texting bir bölüm beğendiniz mi? Sanırım bunu cümlenin başında söylemeliydim ksksks

Instagram: z3neepinizzz

YARA İZLERİ - YARI TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin