33-SENİ SEVİYORUM

71 8 4
                                    

KARACA' DAN

2 AY SONRA

"Hadi ama artık!" Diye bağırdım sonunda.

2 saattir bizimkileri aşağıda bekliyordum.
Bugün Mir ve diğerleri ile beraber tanışmamızın üzerinden tam 1 sene geçmişti ve Alper bunu yemekle kutlamak istediği için yemeğe gidecektik, ben hariç kimse hazır değildi.

"Geldik!" Diyen duru'nun sesine topuklu ayakkabı sesi karıştı ve sonunda.

Duru, Karan ve Beren yavaş adımlar ile aşağıya inerken ağzım açık bir şekilde onlara bakıyordum.

Neden böyle şık giyinmişlerdi.

SENCE KARACA , diyen iç sesim ile aklım başıma gelmişti.

Duru, sarı kısa bir elbise, Beren mavi kısa bir elbise, Karan ise siyah bir takım  giymişti.

Birde dönüp kendime baktım.
Siyah kısa bir etek, ve uzun siyah bir gömlek giymiştim.

Gömlek eteğin üstünü biraz kapatıyordu ve karnımın üstüne de deri kalın bir kemer takmıştım.
Saçlarım ise yine düz ve açıktı.

"Hayırdır, düğüne mi gidiyoruz?" Diye sordum ellerimi belime yerleştirerek.

"Ay Karaca vallahi fenalık geçireceğim, yemeğe gidiyoruz diye evin içinde giydiklerini giymek zorunda değilsin" dedi Duru bıkkınlıkla.

Evet haklıydı ama rahat seviyordum.

"Abla o üstümde ki abartı olmamış mı ya? Sanki sade siyah bir pijama takımı almıştın onu giyseydin" dedi Beren gülerek.

"Abla her ne kadar en güzel bulduğum kadın sen olsan da, artık şu siyahtan vazmı geçsen?" Dedi Karan da.

"Ay ne oluyor be! Niye taktınız bana ?" Diye cirladim sonunda.

Kafayı taktılar bana akşam akşam.

"Karaca farkında mısın senin bir sevgilin var?" Diye sordu Duru ciddi bir şekilde.

Mir aklıma gelince istemsizce sırıttım ve,
"Evet var" dedim.

Beren kahkaha atarken, karan dudaklarını birbirine bastırdı.

Yavaş yavaş alışıyordu, ben ve Mir'e.

"Ha işte o yüzden kendine dikkat etmelisin" dediğinde kaşlarımı çattım.

"Neden?" Diye sordum.

"Yemin ederim bayılacağım, kızım biraz cilveli olsana, erkekler giyimine çok dikkat eder kızların ve malesef ki sen erkek çocuğu gibi giyiniyorsun" dediğinde kaşlarım havalandı.

Allah aşkına hangi erkek etek giyer ki?

Ama boyle olsa Mir bana söylemez miydi?

KIZIM KİM SÖYLER Kİ, YAVAŞ YAVAŞ SOĞUR AMA DİLE GETİRMEZ. HEM MİR SENİ SEVİYOR BUNU SENİ KAYBETMEMEK İÇİN BİLE OLSA SÖYLEMEZ.

haklılar mi acaba?
Gerçekten beğenmiyor olabilir mi?

Off kafamı yine çorba yaptı bunlar ya.

"Yeter ben kendimden memnunum, memnun olmayan gidebilir" deyip arkamı döndüm ama içim sıkıntı ile dolmuştu.

Hayır memnun değilse bile gidemezdi, izin vermezdim.
Arkamdan homurdanma sesi geldi ama bakmadım.

Karan yanıma gelip benimle yürümeye başlayınca kolunu omuzuma atıp başımı kendine doğru çekti ve saçlarıma bir öpücük kondurdu.

ZAMANA KARŞI 1.SERİ (MAFYA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin