19-HATIRLANMAYA DEĞMEYECEK BİRİSİN

174 21 4
                                    

KARACA'DAN

Ben ne yaşadığımı anlamıyordum şuan.
Karşımda sevgilim olduğunu söyledikleri ve hissettiklerime göre bunu onayladığım adam ve onun nişanlısı olduğunu söyleyen ama kesinlikle bunu onaylamadığım bir kadın vardı.

"Bir şey söyle!" Dedim dişlerimin arasından.

"Sakin ol, bildiğin gibi değil " dedi ama ayağı kalkıp onu susturdum.

Oda benimle birlikte ayağı kalktı, bana gelecekken kadın birden boynuna kollarını dolayıp ona yapıştı.

Bi de "Seni özledim" dediğinde kendimi daha fazla tutamayarak ileri doğru atıldım.

Saçlarını elime dolayıp ondan ayırdığımda kulakları sağır edecek bir çığlık attı.

Mir şok olmuş bir şekilde bir bana bir de elimde olan saçlara bakıyordu.

"Bırak beni ne yapıyorsun" diye bağırdı ama ben direk mir'e bakıp "NE DİYOR BU KADIN" diye bağırdım.

Asla böyle şeyleri onaylayan biri değildim.

Saç baş kavga etmem, benim işim adaletli bir şekilde benimle aynı güçte olan insanlarla dövüşmekti.

Ama bu kadın mir'e sarıldığında içimden çıkan bu kadını konturol edememiştim.

"Karaca, yeni çıktın hastaneden lütfen sakin ol" diyip bize doğru geldi mir.

Gelip kadının saçlarını zorla elimden söküp aramiza girdi.

"İyiyim ben! Anlat neler oluyor bu kadın neden sana nişanlım diyor" diye tıslandım yüzüne.

Bir ara gülecek gibi oldu ama "kim bu varoş" diyen kadın yüzünden benimle birlikte kaşları çatıldı.

Omuzunun önünden ters bir şekilde kadına baktığında kadın sesli bir şekilde yutkundu.

Ama ben yine de "SEN KİME VAROŞ DİYORSUN YÜRÜYEN KOZMETİK" diye bağırıp kadının üstüne atlamaya çalıştım ama mir beni belimden yakalayıp yine uzaklaştırdı.

"Herkes bize bakıyor lütfen sakin ol" dedi ama arkasından kısık bir şekilde gülüşünü duydum.

Bi de eğleniyormuydu!

Kollarından çıkıp karşında durdum ama beklemediği bir şey yapıp kasıklarına sert bir tekme attım.

Gülüşü dudaklarında donup kalınca
" Siktir" diye inleyip hafif büküldü.

Kadına dönüp "ne zamandır nişanlısınız" diye sordum sinirli bir şekilde.

O mir'e vuruşumun şokundayken zorla cevap verip "3 hafta" diyince başımdan aşağı kaynar sular döküldü.

"Ne!" Diye fısıldadım.

Mir'e döndüğümde vereceğim tepkiden dolayı korkarak bana bakıyordu.

Kasıklarına ikinci bir tekme atıp. "BEN KAZA YAPAR YAPMAZ NİŞANLANDIN MI?" Diye dehşet içinde bağırdım.

Yine inleyip bir adım geri gidince, bende bir adım geri gittim.

"Kes şunu, bildiğin gibi değil " dedi ama dinlemeden arkamı dönüp uzaklaşmaya çalıştım.

Daha 3 adım atmıştım ki kolumdan tutulunca Durup mir'e baktım.

"Karaca lütfen beni bı dinle" dedi ama,
"Çek ellerini üstümden" diyip yüzüne sert bir tokat attım.

Herkes şok olmuş bir şekilde bize bakıyordu.

Umrumda değil bu adam beni aldatmış hemde ben kaza yapar yapmaz!

ZAMANA KARŞI 1.SERİ (MAFYA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin