20

33 6 0
                                    

-Me thuaj kur ndodhi?
-Hhh ju jeni budallenj apo vetem po luani rolin si te tille.

Tha Nazar qe qendronte ulur ne dhomen qe merrnin ne pyetje.

-Zoteri nese ju tregoni atehere mund t'ju ndihmojme me denim me pak.
-Ore çfare te tregoj kur une nuk e di as vet se çfare dreqin o ka ndodh.
-Zoteri.

Dora e Nazar goditi tavolinen duke u ngritur ne kembe.

-Mjaft luajtet kinse nuk me njihni mua, ju shume mire e dini qe une nuk do beja nje gje te tille, ec shikoni pse dreqin eshte duke genjyer ajo, jo, me lejoni te flas me te.

Tha ai me vetullat e ngrysur i cili dol nga dhoma por qe kete here ata nuk e ndalen. Hapat e tij shkuan tek Rene qe qendronte ulur, dora e tij kapi krahin e saj dhe e teheqi.

-Çfare benii, me leshoniii!

Tha ajo ku te dy ta hyren ne njeren nga dhomat qe ishte.

-Çfare dreqin po ben? Pse po genjen.
-Nuk po e bej.
-Mos me çmend, pse dreqin me akuzon per perdhunim kur te dy ne e dijme qe kjo eshte absude.
-Ate nate kur kaluam naten e pare une isha e dehur.

Syte e tij u hapen teksa e shikonte ate.

-Valle a nuk ishte e kunderta. Une isha i dehur!
-Nuk e di, ti me detyrove ta bej.
-Hahahaa, ke valle temperatur, nuk je duke u ndjer mire, moj ç'thua?
-Me le shtatzane dhe me detyrove te humbe femijen.

Tha ajo duke u afruar afer tij.

-Keshtu do vazhdoj te them...
-Thuaj qe je duke genjyer qe te mos behet me e madhe sesa eshte. Nuk ke prova asgje per kete genjeshter, si dreqin vendose te shkosh me kete plane?
-Prova?

Tha ajo dhe nxorri telefonin duke treguar nje video.

-Mi lidhe duart dhe bere çfare doje me mua, a nuk eshte kjo mjaftushem.
-Prit pak ti ke bere video? Valle po e planifikoje kete gje qe nga ajo dite.
-Po e mbaja per siguri, ti me le jashte sikur une te mos vleja dhe ti keshtu do hysh brenda ne burg.
-Je e çmendur?

Tha ai i zemeruar teksa ajo vendosi doren tek shpatulla e tij.

-Nuk ke pse zemerohesh, do tejkalohet edhe kjo.
-A nuk do te thote kjo gje te kunderten?

Tha ai duke me shikuar. Syte e tij ishin te mbushur me zjarr sapo kisha shkatrruar rapotacionin e tij me lajmin qe dhashe.

-Çka?

Pyeta une duke mos e kuptuar.

-Mos luaj kinse nuk kupton, ti nuk ishe e dehur une isha dhe nuk e dija çfare ndodhte kjo do te thote qe ti je perdhunuese apo jo?
-Une isha e dehur.

Thashe teksa ai beri nje buzeqeshje.

-Une mund te te raportoja e di kete. Nuk e bera keshtu qe mjaft luajte rolin e viktimes dhe thuaj te verteten.
-Kur ti te behesh me mua atehere.
-Mes nesh pas kesaj me nuk do kete asgje, kurre me!
-Shume keq, sepse atehere nuk do heq dore as une.
-Mos me çmend!

Tha ai duke me kapur krahin shtrengushem.

-Me lesho! Ndihmee!
-Mjaft!
-Ndihmee!

U degjua zeri im ku dera u hap nga police duke larguar ate ku lotet e mi filluan te pikonin teksa vendosa duart para dhe shikoja ate. Ate e morren duke e derguar ne paraburgim ndersa une dola nga stacioni policor. U ndala duke shkuar tek Mariela e cila besoj tashme kishte pare lajmin e fundit.

-Çfare ben ketu?

Tha ajo dhe une u ula perballe saj.

-U gezove nga ajo qe i bera Nazar?
-Pse po genjen, e di qe ai nuk e ka bere ate.
-Ndoshta nuk e ka bere dhe ndoshta e ka bere, gjithsesi nuk erdha te flas per te.

Thashe duke vendosur kemben mbi tjetren.

-Keto jane letra per divorc.
-Çka?
-Dua qe te ndahesh nga ai.
-Nuk do e bej.
-Ai do jete ne burg dhe ti nuk mund te qendrosh me te, ai te ka len qe te tjeret te mirren me ty, nuk do vije te te shoh, pastaj a nuk e shikon ç'vend te ka derguar.

Thashe duke vendosur krahet tek tavolina.

-Ketu eshte per te çmendurit dhe ai te konsideron si te tille.
-Çka?
-A nuk ështl kjo gje e tmerrshme, nenshkruaj para se te jete shume vone. Pastaj une edhe mund te te ndihmoj.

Thashe duke vendodur doren tek gjinjte dhe morra nje cope te vogel qe kisha fshehur te droges.

-E di qe e do, nenshkruaj dhe kjo eshte e jota.
-Ma jep.
-Ah nenshkruaj njehere.

Thashe dhe ajo morre stilolapsin dhe nenshkruajti.

-Urdhero!

Thashe duke morre fleten dhe dola nga aty.

-Zoteri kjo eshte per ju.

U degjua zeri i Ben duke sjell disa dokumente qe kishte ne duar.

-Ç'eshte kjo? Mariela kerkon divorc?

Tha ai duke shikuar Ben i cili ngriti supet.

-Nuk do e nenshkruaj kete cope letre.

Tha ai duke e gjuajtur teksa ecte para e mbrapa brenda katerorit te rrethuar me hekurua edhe Ben ishte aty duke shikuar ate.

-Ben, duhet te me lirosh nga ky dreq paraburgim, une nuk kam bere gje, ajo eshte duke genjyer.
-Eshte ne doren e saj nese ajo heç dore nga kjo atehere ti mund te lirohesh.
-Duhet te flas me te, por para se ta bej dua te besh disa kerkime rreth saj, e gjithe kjo me duket e dyshimt.
-Ne rregull!

Tha ai duke dale dhe ne ate moment erdh edhe Rene e cila eci drejt hekurave duke kryqezuar krahet.

-Erdhe me ne fund.
-Degjova qe Mariela deshiron te divorc, duhet te kete qene e deshperuar me ate qe ke bere.
-Ajo e di qe nuk e kam bere kete gje.
-Megjithate nuk dua te flas per te por per ne te dy. Nese ti nuk nenshkruan qe te kesh divorc atehere une nuk do e bej me te madhe kete pune.
-Me te madhe? Lajmi eshte ne tere vendin.
-Do harrohet shpejt mos u brengos, ti nenshkruaj une te liroj.
-Une nuk e le Marielen.
-Ajo po te le ty.

Tha ajo teksa ai ngrysi vetullat.

-Shiko, largo kete akuze dhe...
-Une e largoj vetem kur te shoh letren me nenshkrimin tend, tani qe Mariela nuk do qe te jete me ty ne te dy mund te jemi me te lire bashke.
-Une nuk dua te jem mety nuk kupton.
-Ketu nuk eshte çfare do ti por çdua unë!

Ai ngriti njeren vetulle duke e shikuar ate e cila po bente me dore nga dokumentet.

-Ti je e çmendur, duhet te dija se çfare dreqin kishe ne mendje, une po te ndihmoja me vellan tend dhe ti?
-Vellan tim? Nuk pashe qe ta bej, ne fakte vetem fjale kishe aq sa pasna harruar çeshtjen e tij.

Nazar ngrysi vetullat duke shikuar ate. Megjithate mori dokumentat dhe stilolapsin."Do mund te flas perseri me Marielen sa te dal,ky divorc nuk do te ndodh kurre!" Mendoj ai duke nenshkruar dhe ia dha asaj e cila buzeqeshi.

-Shume mire atehere, puna kryesore u be.
-Tani ke rradhen ti.
-Po, por do te te mbaj edhe pak.
-RENE MOS ME ÇMEND! NE RAM DAKORT QE...
-Po por une nuk caktova kur.
Tha ajo duke dal me nje buzeqeshje.
-RENEE!

If i can't have you, No one can! (Shqip)Where stories live. Discover now