Anastazie:
Táta uspořádal grilovačku pro sousedy. Ani nechápu proč to pořádá když ho to nezajímá.
Když jsem mu to řekla, tak mi odpověděl, že chce mít dobré sousedské vztahy a poznat je.
Klasická výmluva Lukase Černého na to, aby si před ostatními udělal nějakou image.
Stála jsem já, Míša a Denis u baru. Kdo je Denis ? Je to náš spolužák, je to šprt a bydlí tu tak přišel to tu omrknout.
,,V pondělí nám dali přednášku na osmou hodinu večer," napil se Drinku Denis.
,,Cože ?" Vykulila jsem na něj oči.
,,Jo, profesor v deset nebude na univerzitě. Jelikož je to pěkná svině tak nám to dal na osmou," přidala se Míša.
,,Však ty přednášky od něj trvají hodinu a půl, nýbrž dvě hodiny," napila jsem se mojita.
,,Je to kretén," pokrčila rameny Míša.
Chvíli jsme si povídali o univerzitě, a o profesorech jací jsou to kreténi kteří nás nenávidí.
O pár minut táta šel někoho přivítat. Byl to Petr a jeho rodina. On tady bydlí ? Však přeci pořád byl v Brně.
Petr na chvíli převzal mojí pozornost.
,,No a tak jsem mu řekla, že ne. Je to hajzl a nechci aby ti ublížil," dokončila dialog Míša.
,,Posloucháš mě ?" Šťouchla do mě.
,,Jo..." odtrhla jsem pozornost od Petra a věnovala jsem se naší skupině.
,,Nechápu, jak nás mohl pozvat znova na party," napil se drinku Denis.
,,Co se stalo na té minulé ?" Zívla jsem si.
,,Ty si to nepamatuješ ? Chtěl tě znásilnit, hodil ti něco do pití. Kdyby jsme tam my dva nebyli. Holka to ani nechceš vědět. Odpadla jsi, jediné štěstí bylo, že tvůj táta nebyl doma. Mike je fakt psychopat," vysvětlila Míša.
Party se konala ve čtvrtek a ze snu jsem se probudila v pátek. Za jednu noc se odehrály dva měsíce ? Blbost. Není to blbost když jsem byla sjetá.
,,Aha..." zapadá to jako skládačka.
Povídali jsme si, přicházeli lidi ale to nás nezastavilo. Přicházeli i Denisovy kamarádi.
,,Stázinko moje milovaná," přiculila se ke mně Míša.
,,Co potřebuješ ?" Usmála jsem se.
,,Zatancujeme si ? Nebo si aspoň pustíme písničky ?" Udělala psí oči.
,,Dobře no," byl tu klid a mrtvo, chtělo to tu oživit.
Šla jsem pro reprák. Když jsem procházela do domu, cítila jsem Petrův pohled na mně.
Když jsem šla pro reprák, uslyšela jsem brek.
,,Je tu někdo ?" Zvýšila jsem hlas.
Pořád se ozývalo vzlykání. Přišla jsem do svého pokoje a uviděla Toníka.
,,Toni, co tu děláš ?" skrčila jsem se k němu.
,,Já se ztlatil," měl hlavu v dlaních a seděl na posteli.
,,Pomůžu ti se dostat za tatínkem a babičkou," usmála jsem se na něj.
,,Dobže," podíval se na mě. Miluju ty jeho oči, má je po Petrovi. Chytla jsem ho za ruku, vzala jsem reprák a šli jsme.
Když jsme vyšli, všimli si nás jeho babička a Petr.
,,Tondo, co jsi dělal uvnitř ?" Přišla k nám jeho babička a Tonda jí objal.
,,Já se ztlatil," promnul si ty jeho dokonalé očička.
,,To nevadí. Už tě nepustím," pousmála se na něj jeho babička.
Šla jsem k naší partičce.
,,Co tam pustíme ?" Zeptala jsem se.
,,To nech na mně," usmál se Denis.
Denis pustil Safe and Sound.
,,To si děláš prdel," podívala jsem se na Denise.
,,Ne ne," zavrtěl hlavou.
Začali jsme s Míšou tancovat náš tanec, který jsme si vytvořili v prváku na vejšce.
Byli jsme tak stejný, měli jsme dokonalý pohyby.
Denis to zesílil a tak se všech pozornost upřela na nás.
ČTEŠ
Teď už to musí vyjít /STEIN27 (27 dní druhý díl)
FanfictionBez prvního dílu nepochopíte! Všechno to byl jenom sen a já se nedokážu vzpamatovat. Potkám tě ? Bude to náš příběh, nebo jenom příběh dvou lidí kteří se nenávidí.