Petr:
Potkal jsem tu dívku. Ano přiznám se (ne)dobrovolně. Chtěl jsem jí to podat kvůli jejímu dokonalému zadku, ale když jsem jí uviděl do tváře. Nemohl jsem uvěřit svým očím.
Podíval jsem se na tu rozkošnou tvář o které se mi zdálo. Moje ústa se zmohla jenom na ,,Na".
Původně jsem si šel do tesca jenom pro chipsy a pro colu. Jenže když jsem jí uviděl, kroužil jsem regálami abych jí uviděl znova. Byla jako droga což je špatně, hodně špatně.
Jak jsem kroužil regálami, nabral jsem další (ne)zbytné věci.
Po zaplacení mi volal Calin, ten už mi volá častěji než je zdrávo.
,,Ty nemáš nic jiného na práci než mi volat, že ?" Zvednul jsem hovor.
,,Ale prosím tě Petříčku, ty mě tak rád slyšíš. Mám novinku o tvé rudovlásce," zasmál se.
,,Povídej, zrovna jsem jí potkal v tescu. Koukala na mě jak na boží zjevení," otevřel jsem colu a napil se.
,,Tak pro někoho jsi boží zjevení. Každopádně abych na to nezapomněl, tvojí rudovlásku budeš mít hodně blízko. Stěhuje se do Telnice. Řekla mi to její besto friendo," taky se něčeho napil.
,,Nevyužíváš toho trochu ? Vrátí se ti to," odkašlal jsem si.
,,Milý Petře, když se to vrátí mně, vrátí se to i tobě. Nezapomeň," zasmál se.
,,Ty parchante," zanadával jsem mu.
,,No jo no, karma," znova se zasmál.
,,Radši už mi o té holce nic neříkej," přišel jsem ke své bytovce a otevřel si dveře.
,,No a co nového ?" Zeptal se Calin.
,,Ta rudovláska má perfektní zadek, hezky kulatej," už při pomyšlení na její zadek se mi zvedá kámoš.
,,Ty vole, nemůžu se bavit o cizím holčičím zadku když mám už jeden," zase se něčeho napil.
,,Takže vy už spolu chodíte ?" Jsem vážně zvědavý jak dlouho tohle poblouznění přestane.
,,Už jsem ti to dneska vysvětloval. Posloucháš mě ?" Naštval se.
,,Jo promiň brácho," omluvil jsem se.
,,No nic, volá mi Míša. Už musím tak čus," rozloučil se semnou a típl to.
Má holku a stejně pořád volá mě. Zajímá mě kdy nastane den kdy mi nebude pořád volat a bude plnit povinnosti.
Dal jsem si nákup na linku a šel jsem hrát hry na počítači. Tonda je teď na prodloužený víkend u mamky.
Když tak o tom přemýšlím, měl bych něco jiného dělat než jenom hrát hry. Zkusím vystalkovat rudovlásku.
Otevřel jsem instagram a přešel jsem na vyhledávání lidí. Doprdele co o ní vím ? Jedině to, že má zkurveně dobrou prdel a rudé vlasy za které by se dobře tahalo. O čem to zase přemýšlím. Nedokážu se na nic soustředit.
Už to mám, Calin sleduje tu jeho holku a ta musí sledovat tu rudovlásku. Já na to přišel.
Hned jsem se pustil do vyhledávání jmen a našel jsem jí. Panebože, má kočku. Má fucking kočku. A ještě k tomu roztomilou.
Jak si můžu být na 100% jistej, že je to ona ? Můj instinkt mi to říká, a to nemluvím o tom, že už jsem tu její tvářičku viděl.
Jedna fotka mě hodně zaujala. Ano hádáte správně, je to ta kde má tílko. Má totálně božské tělo. To tělo musí sedět na mém rozkroku a kroutit se na něm jak o život.
ČTEŠ
Teď už to musí vyjít /STEIN27 (27 dní druhý díl)
Hayran KurguBez prvního dílu nepochopíte! Všechno to byl jenom sen a já se nedokážu vzpamatovat. Potkám tě ? Bude to náš příběh, nebo jenom příběh dvou lidí kteří se nenávidí.