8

62 4 4
                                    

Petr:

Tonda přišel s Anoustazii. Ani jsem si nevšiml, že zmizel.

Máma mi vynadala, že jsem ho dost nepohlídal.

Z ničeho nic začala hrát hudba. Když jsem se podíval odkud hudba vychází.

Anastazie tancovala s její kamarádkou. Šel jsem popodál a zavolal jsem Calinovy.

,,Caline tvoje holka umí třást bokama, ty pičo a ta Anastazie ? Lepší," pousmál jsem se.

,,Co to meleš ?" Zívl si Calin.

,,Jsem u Anastazie na zahradě, udělali menší party," koukal jsem po nich.

,,Přijedu, kde jsi ?"

,,V Telnici vedle mamky domu," típl jsem to abych to mohl natočit.

Holky dotancovali a všichni jim zatleskali.

Anastazie odešla k nim domů, následoval jsem jí.

Šla za svojí kočkou.  Stal jsem ve dveřích a opíral jsem se o futra. Je nádherná.

,,Hezká kočka," promluvil jsem.

Lekla se.

,,Děkuji ?" Podívala se na mě.

,,Furt se okolo tebe motala Míša a tvůj přítel," jestli řekne, že nemá tak to bude boží posvícení.

,,Není to můj přítel, je to můj spolužák," odkašlala si.

,,No a co vlastně-," nenechal jsem jí větu dokončit.

,,Chci si s tebou popovídat a poznat tě. Budeš bydlet vedle mojí mámi. Chci vědět jestli jsi parchant, který jí ze života udělá peklo," to nechci vědět.

,,Neboj, můžu tě ujistit, že jsem nekonfliktní člověk," falešně se na mě usmála.

,,Jo, ten tvůj falešný úsměv mluví za vše, že ?" Uchechtl jsem se. Je tak průhledná až to bolí.

Naštvala se. To se mi líbí.

,,Můžeš odejít ?"

,,Můžu ale nechci," mrkl jsem na ní.

,,Bacha ať ti neuteče Tonda, nerada bych ho tady zase našla," má ostrý jazyk jako břitva.

,,Hlídá ho máma," pousmál jsem se na ní.

,,Řekni mi něco nová sousedko," dodal jsem.

,,Jsem Anastazie a chodím na veterinární univerzitu v Brně. Je mi dvacet. Mám řidičák a ne, nebudu tě vozit z chlastačky," odpověděla jednoduše.

,,Okay, mě asi znáš ale kdyby nevěděla. Jsem Petr Adámek. Je mi dvacet pět a jsem Telnický rapper. Jak už víš, mám syna, ale i dvě kočky. Jmenují se Diego a Purpur," představil jsem se.

,,Ještě něco ?" Protočila panenky.

Nechce mě tu, nemá mě ráda tak jako ostatní. Má smůlu, bude mě mít ráda. Musí mě mít ráda.

,,Chtěl jsem tě poznat, tohle je jak nějakej pracovní pohovor," uchechtl jsem se.

,,Máš smůlu, nemám na tebe čas," odsekla.

,,Proč ?" Co má tak důležitého na práci ?

,,Šla jsem za Špekyčenem a ne za tebou,"  odfrkla  si.

Uslyšel jsem vypínání  motorů. Calin přijel. 

,,Omluv mě, musím odejít," rozhodl jsem náhle.

odešel jsem před Anastazii dům. Zrovna z auta vylezl Calin.

,,Čau bráško," obejmul jsem ho.

,,Čau, kde je ta moje kroutící se bokami kočka ?" Opřel se o kapotu. 

,,Na zahradě, ale je to jenom pro sousedy," ušklíbl jsem se.

,,Dřív jsem u tebe hodně spával," přiculil se.

,,Zavolám ti jí," zasmál jsem se.

Šel jsem zpět na zahradu. Míša a ten druhej měli v sobě drinků nadbytek.

,,Michalo, je tu tvůj princ na červeným mercedesu," přišel jsem k ní.

,,Calin ?" Vyjekla a polkla drink který zrovna pila.

,,Ty jsi ale blesk," zašišlal jsem jak na malé dítě. 

,,Jinak jsem Michaela ale to ti prominu," dala si ruku na srdce a falešně zalykala.

Odešel jsem za mámou a Tondou. Mezitím přišli i ostatní lidi ze sousedství. Lukas bavil lidi vyprávění historek z různých cest po Evropě. Je vážně aktivní muž. Co jsem zjistil, tak měl Anastazii v šestnácti s nějakou Španělkou. Prý nechat si to dítě bez její matky bylo nejlepší rozhodnutí. 

Teď už to musí vyjít /STEIN27 (27 dní druhý díl)Kde žijí příběhy. Začni objevovat