16

56 7 2
                                    

Petr:

,,Ve snu uběhly tři měsíce ale v realitě jenom jedna noc. Chtěla jsem tě najít a když jsem tě viděla na ty kolaudačce tak jsi se mi zhnusil. Přišel jsi mi hrozně namyšlený a arogantní. Když jsem nad tím myslela víc a víc. Nakonec mi došlo, že jsi úplně stejný jako Petr ze snu," dovysvětlila.

,,Ty jsi byla do mě zamilovaná, a já zničil tu důvěru kterou jsi u mě cítila," nedokázal jsem tomu uvěřit.

,,Byl to jenom sen," pokrčila rameny.

Objal jsem beze slov. Proč jsem byl takovej kretén ?

,,Nechci ti ublížit," šeptl jsem.

,,Děkuju," poděkovala.

,,A za co ?" Odtáhl jsem se abych na ní viděl.

,,Za to jak jsi mě vyslechnul, za to jak jsi mě zachránil před Denisem. Za všechno ti děkuju," nervózně se pousmála.

,,Za málo," taky jsem se pousmál.

Pro tebe cokoliv.

Dlouho jsme si navzájem koukali do očí. Bylo to divné až to bylo příjemné.

Mám jí políbit ? Blbost když před chvíli jí cpal do pusy jazyk Denis. Ale nemůžu odolat tomu pokušení.

Neodolal jsem. Políbil jsem jí. Překvapilo mě, že neodporovala. Začali jsme se líbat.

Chytl jsem jí za boky a převalil na sebe. Odtáhli jsme se od sebe a zhluboka dýchali.

,,Promiň," omluvil jsem se.

,,V pořádku," pousmála se.

Kdybych se nedržel už tu oba ležíme nazí.

,,Měli by jsme jít dolů," postavila se.

Když jsem uviděl jak se ten její dokonalej zadek přede mnou zvedá, ucítil jsem mírný tlak ve svých kalhotech.

Je tak nádherná. 

,,J-jo," vrátil jsem se ze snění do reality.

Šli jsme dolů. Já jsem šel ještě na záchod, takhle jsem tam jít nemohl. 

Když jsme tam přišli Calin zamnou přišel.

,,Brácho co jste tam dělali ?" Zazubil se.

,,Denis jí otravoval a tak jsem jí pomohl a líbali jsme se," uculil jsem se jako malá holka.

,,No ty pičo," vyprskl.

,,Buď zticha," napomenul jsem ho.

,,A dál ?" Čekal co ze mě vypadne.

,,Dál jsme šli dolů. Využil jsem situace a začal jí líbat. Řeknu ti jedno, má božský tělo," napil jsem se Calinova drinku.

,,Měl jsi jí ukázat jak trestáš. Ještě by tam přišel Lukas a ty by jsi mohl zpívat. Řekni mi, co by si dělal, potkat mě ve svym domě, jak trestám tvou dceru," začal mě imitovat.

,,Drž hubu," protočil jsem panenkami. 

,,No co ? Teď si to představ. Je noc, v pokoji jsou svíčky a ty do ní bušíš. Jenže kazišuk taťka se probudí a zajde za vámi. Ty začneš zpívat a dostane z toho respekt. Při nejhorším by se k vám přidal a byla by z toho trojka," ušklíbl se.

,,Ty prasáku. Když už tak bych s ní spal u mě kde je nulová šance, že přijde nějakej kazišuk," pokáral jsem ho.

,,Zapomínáš, že máš sousedy," uculil se. Vím na co přesně myslí. 

,,Drž hubu nebo ti koupím šukací panu, aby jsi mohl svůj testosteron mohl vkládat do jiných věci. Vážně se nechci bavit o klátění Anastazii," složil jsem si ruce v prsou.

,,Pardon ledová královno," omluvil se Calin.

,,Kluci co se stalo ? Anastazie je nadšená, o něčem nadšeně povídala Míše. Jinak musím vás pochválit, máte moc úžasné slečny," přišel za námi Sofian.

,,Díky," souhlasně jsme s Calinem poděkovali.

,,Za málo, její taťka bude muset dneska odletět do Bruselu. Má tam přítelkyni," oznámil Sofian.

,,To si děláš srandu, jak to víš ?" Vykulil na něj oči Calin.

,,Tak poslouchal jsem a pozoroval jsem okolí. Ani nechcete co si říkal ten kluk který šel za Anastazii a pak pryč. Byli to nechutnosti," znechutně se Sofian otřepal. 

,,Denis je pičus," potvrdili jsme s Calinem.

Teď už to musí vyjít /STEIN27 (27 dní druhý díl)Kde žijí příběhy. Začni objevovat