12

65 5 1
                                    

Petr:

,,Nedělám si srandu, Calin mi pořád volá. Musím uznat, že i někdy já jemu. Ale většinu on mně," podržel jsem dveře když jsme vycházeli z kavárny.

,,Hlavně, že je pořád s Míšou," zasmála se Any.

,,No jo no, beze mě se prostě nedá žít," polichotil jsem se.

,,No hlavně aby ti neprasklo ego," poplácala mě po tvářích.

,,Já už budu muset na přednášky, máme hrozného profesora," postěžovala si.

,,Škoda, bavilo mě to," pousmál jsem se.

,,Mě taky, a ještě jednou děkuju za tulipány. Budu s tím chodit po univerzitě, ale aspoň všichni kluci se budou ode mě držet dál," oplatila mi úsměv.

,,Můžeš se před Míšou vytahovat, že ti tvůj soused dává květiny a její přítel jí nic nedává," navrhl jsem.

,,Dobrý nápad," zatvářila se zamyšleně.

,,Tak se měj a dávej pozor, pak tě z toho přezkouším," zasmál jsem se.

,,Dobře," pokrčila rameny.

Rozloučili jsme se a každý se vydal jiným směrem.

Bylo mi fakt dobře, nehodila mi kytkami o hlavu, přišla. Všechno vyšlo tak já má. Jenom doufám, že se nic nepokazí.

Přišel jsem do studia na čas, všechno vyřizování a beaty šli moc dobře. Třeba jeden den půjde bez obtíží.

Přišlo mi oznámení na telefon.

@its_Any přidal/a něco nového do příběhu.

Podíval jsem se co dala nového do stories.

Začal jsem se nad telefonem usmívat jak měsíček na hnoji

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Začal jsem se nad telefonem usmívat jak měsíček na hnoji.

,,S kým si to píšeš ?" Přišel ke mně Sofian.

,,S nikým," schoval jsem telefon.

,,Brácho nelži," pousmál se.

,,Nelžu, nepsal jsem si s nikým," sedl jsem si na gauč.

,,Co ta rudovláska ?" Zeptal se Sofian.

,,Je dokonalá brácho, její tělo, její smysl pro humor a ty oči ? Panebože. Mohla by mě hypnotizovat jejíma očima. Je na ní všechno dokonalé," rozplýval jsem se nad těmi slovy.

,,Někdo se zamiloval," přišel Calin.

,,Míša už mi psala, prý dostala kytku a nechce říct od koho," dodal Calin.

,,Tobě fakt Míša řekne vše," zasmál jsem se.

,,No co ? Začali jsme spolu oficiálně chodit a klape nám to spolu," začervenal se.

,,Kluci potřebuju si od vás vzít Petra, musíme něco probrat," přišel D-kop.

,,Jasný," šel jsem s D-kopem mimo.

,,Chceš v lednu nějaké koncerty ? Budeš fungovat tak jak tenhle rok ?" Zeptal se.

,,Jo... jen si dávám přestávku. To léto mě vyčerpalo, už stejně jsem hostoval na Bieber fiever tour," pokrčil jsem rameny.

,,Dobře, na leden ti něco domluvím a pak ti dám vědět," oznámil a já se vrátil zpět ke klukům.

,,No počkej, nemá teď ve čtvrtek tvoje princezna narozeniny ? Míša neví o jí má koupit za dárek," Zeptal se Calin.

,,Asi jo, zmínila se o tom," potvrdil jsem jeho teorii.

,,Kup jí dárek, pozvi jí někam," navrhl Sofian.

Abych vás ušetřil otázky která vám musí znít v hlavě, ne neříkal jsem jim o mém prvním neúspěchu. Kluci by mě popichovali a já bych to nemohl vystát.

,,Dobrý nápad," souhlasil jsem.

Otevřel jsem telefon a šel jsem jí hned napsat.

@27wolfenstein
Ve čtvrtek v 17:00 máš čas ?

@Its_Any
Nemám, budu ve škole a pak doma. Mám narozeniny a tak to oslavíme.

@27wolfenstein
Dobře tak to nevadí, mohl bych přijít ?

@Its_Any
Nevadí, v 17:00 dojdi

Dal jsem jí na zprávu srdíčko a věnoval se práci.

Teď už to musí vyjít /STEIN27 (27 dní druhý díl)Kde žijí příběhy. Začni objevovat