Anastazia:
Oslava běžela v plném proudu. Bavila jsem se nějak se všemi.
Nemohla jsem odolat a pořád jsem se koukala na Petra. Byl tak sexy.
Pořád za mnou chodil Denis a nedal mi chvíli prostoru.
,,Musíme si promluvit," zatáhla jsem Denise mimo lidi.
,,Taky tě miluju," řekl bez náznaku ironie.
,,Co prosím ?" Podívala jsem se na něj jestli to myslí vážně.
,,Tak tohle jsi mi chtěla říct ne ?" Taky to začal nechápat.
,,Chtěla jsem ti říct, že bych byla ráda. Kdyby jsi mě nechal na pokoji," vysvětlila jsem.
,,Cože ?"
,,Já k tobě necítím víc než kamarádství a dnešní oslavu jsem si nemo-" nedořekla jsem to protože mě políbil.
Zuby nehty jsem ho od sebe odstrkovala, nepomohlo to. Byl ke mě přimáčknutý jako žvýkačka ve vlasech.
,,Přestaň," řekla jsem mezi tím co mě líbal.
Nedokázal se ode mě odtrhnout.
Uslyšela jsem cizí kroky. Jenže ho to nezastavilo. Držel a líbal mě agresivně a nechutně.
Nikdy jsem nečekala, že z takového slušňáka se vyklube toto.
,,Anastazie ?" Uslyšela jsem Petra.
Moje oči padli na něj, měla jsem slzy na krajíčku. Prosím ať mě zachrání.
,,Ty debile nech jí," vrazil Denisovy Petr.
,,Co uděláš ? Stejně je to kurva. Chodí od jednoho ke druhému," Denis se na mě podíval znechuceně.
,,Vypadni nebo ti dokurvým křídla kreténe," odstrčil ho Petr a obejmul mě.
Denis se vylekal a utekl.
,,Děkuju," šeptla jsem.
,,Nemáš zač Any," dal mi pusu do vlasů.
Chytl mě do náruče a odnesl mě ke mně do pokoje.
,,Vysvětli mi jednu věc, proč jsi věděla kde bydlím ? Nikdy jsem ti to neřekl, nebo spíš nepamatuju. Proč jsi najednou strnula když jsi vešla do mého bytu ? Anastazie doháníš mě k šílenství a to tě pořádně neznám," sedl si vedle mě.
,,Jak jsem říkala je to na dlouho," snažila jsem se z toho vyvléknout.
,,Máme času dost," pousmál se.
,,Táta před čtrnácti dny odletěl pracovně do Bruselu. Já, Míša a Denis jsme šli na jednu party ke spolužákovy," zhluboka jsem se nadechla.
,,Ten mě zdrogoval a chtěl mě znásilnit. Míša a Denis si toho všimli a tak mě odvezli domů. Mezitím co jsem ležela zdrogovaná doma, zdál se mi sen. Ten sen vypadal jako realita a cítila jsem se jako v realitě. Jenže opak byl pravdou. Měla jsem tam sestru Markétu se kterou jsem šla na tvůj koncert kde jsme se poznali. Byla jsem zrovna vyléčená narkomanka a feťačka. My dva jsme byli nejlepší kamarádi a postupem času jsem se do tebe zamilovala. Když jsem ti to přijela říct spal jsi s mojí bývalou šikanátorkou a já se pak opila a zabila se," začala jsem brečet.
Pomyšlení na to bylo to nejhorší.
,,Ve snu uběhly tři měsíce ale v realitě jenom jedna noc. Chtěla jsem tě najít a když jsem tě viděla na ty kolaudačce tak jsi se mi zhnusil. Přišel jsi mi hrozně namyšlený a arogantní. Když jsem nad tím myslela víc a víc. Nakonec mi došlo, že jsi úplně stejný jako Petr ze snu," dovysvětlila jsem.
,,Ty jsi byla do mě zamilovaná, a já zničil tu důvěru kterou jsi u mě cítila," nedokázal tomu uvěřit.
,,Byl to jenom sen," pokrčila jsem rameny.
Sen který pořád bolí.
ČTEŠ
Teď už to musí vyjít /STEIN27 (27 dní druhý díl)
FanficBez prvního dílu nepochopíte! Všechno to byl jenom sen a já se nedokážu vzpamatovat. Potkám tě ? Bude to náš příběh, nebo jenom příběh dvou lidí kteří se nenávidí.