Petr:
Zdál se mi hrozně divný sen. Někdo křičel o mou pomoc, byla to nějaká dívka.
Vstal jsem a šel jsem si udělat kávu. Pořád jsem přemýšlel nad tou dívkou. Proč chtěla mojí pomoc ? Povzdechl jsem si a rozhodl jsem si udělat nějakou snídani.
Zapnul jsem televizi kde zrovna běželi zprávy.
Televizní zprávy:
Moderátorka: Včera večer se stala autonehoda, osobní auto s motorkou se srazily. Podle dostupných informacích byl motorkář silně opilý. Bohužel to motorkář nepřežil. Osobní auto vyvázlo jenom s odřeninami a někde to bylo ťuklé. Celou nehodu prověřují policisté. Motorkář byl dvaceti pěti letý muž.
Moderátorka: A teď jak bude zítra. Zítra bude slunečno, místy zataženo.
****
Tak tohle mě vždy dostane, stane se nehoda a zprávy za to musí dat hned počasí. Je to zajímavé, že se mi zdálo jak dívka křičí o pomoc a v tu dobu se někdo zabije. Moc divný.
Zavolal mi Calin.
,,No bráško ?" Zvednul jsem hovor.
,,Čau, nudím se. Můžu přijet ?" Zeptal se Calin.
,,Klidně, stejně mám dnes taky volno," pokrčil jsem rameny.
,,Tak za deset minut jsem u tebe," tipl to.
Mezitím co jsem čekal na Calina jsem projížděl instagram. Zanedlouho přijel Calin a tak jsem mu otevřel dveře. Trvalo mu to nějak dlouho, jenom doufám, že nepřišel s grupou fanoušků. To by byl pak problém.
,,Čau, nešel výtah a jsem línej tak jsem šel pomalu," vyzul se.
,,Dáš si vodu ? Nebo-," nestihl jsem to doříct.
,,Vodu díky," skočil mi do toho a sednul si na gauč.
,,Caline musím ti něco říct," podal jsem mu vodu a sedl si na gauč.
,,Poslouchám," napil se.
,,Zdál se mi hrozně divnej sen. Víš jak se včera večer zabil ten motorkář ?"
,,No povídej jsem jedno velký ucho," usmál se na mě.
,,Zdálo se mi o nějaké dívce která křičí o mou pomoc a padá do vody. Bylo to hrozně divný, představ si, že spíš a probudíš se v temnotě. Stojíš a když se pohneš, je to jak kdyby jsi stoupnul do louže ale jsi suchej. Podíváš se okolo a uvidíš rudovlásku jak padá jí něco stahuje dolů do vody. Jak kdyby do neznáma. Křičela o pomoc a křičela moje jméno. Je to hrozně divný," moje směs vyděšení a překvapení v hlase mluvila za vše.
,,Nebyla to spánková paralýza ?" Navrhnul a znova se napil vody.
,,Ty vole, trpěl jsem spánkovými paralýzy. Tohle na sto procent nebyla spánková paralýza," podíval se jsem se na něj jestli to myslí vážně.
,,Sorry brácho, nevím. Jestli se ti to bude zdát pořád, zašel bych k nějakému odborníkovi," odložil sklenici vody.
,,No a co ty nového ? " Zeptal jsem se.
,,Potkal jsem jednu fakt hezkou holku, chodí na univerzitu," začervenal se.
,,Ale ale, někdo se nám zamiloval," pousmál jsem se.
,,Ne úplně zamiloval. Je hrozně fajn, když není se svojí nejlepší kamarádkou tak jdeme někam pochillovat. Však to znáš," podrbal se na zátylku.
,,Jak vypadá ?" Na sto procent jsem zvědavější než jakákoliv ženská široko daleko.
Calin mi ukázal fotku, byla tam se svojí nejlepší kamarádkou. Byla to ona, ona byla z toho snu.
,,To si děláš prdel," nemohl jsem uvěřit svým očím.
,,Co ?" Nechápal Calin.
,,Brácho o téhle rudovlásce se mi zdálo," proč se mi o ní kurva zdálo ?
,,Si děláš prdel," vyjekl.
,,Právě že ne," jak se mi dostala do snu ?
-Nedávno se mi zdálo o prolínání realit a o mnoho vesmíru (určitě to nemám z toho jak koukám na MCU a miluju doctora strange). Napadl mě tenhle nápad zpracovat ale tak aby to bylo aspoň trochu reálné. Samozřejmě jsem se Petrovým snem inspirovala od strager things z třetí série. Děkuju moc všem kteří tohle pokračování podporujete.
ČTEŠ
Teď už to musí vyjít /STEIN27 (27 dní druhý díl)
FanficBez prvního dílu nepochopíte! Všechno to byl jenom sen a já se nedokážu vzpamatovat. Potkám tě ? Bude to náš příběh, nebo jenom příběh dvou lidí kteří se nenávidí.