18

67 6 1
                                    

Petr:

Nečekal bych, že se dnes budu probouzet u Anastazii v posteli nahej.

Včera jsme si to fakt užili. Bylo to tak dokonalý.

Leží na mě nahá a v klidu oddychuje. Je tak nádherná. Dal jsem jí pusu do vlasů a pozoroval jsem jí. Dokázal bych se na ní koukat takhle pořád. 

Když jsem ucítil, že se pohla strnul jsem. 

,,Budeš na mě koukat takhle pořád ?" Zachraptěla.

,,Kdykoliv," pousmál jsem se.

,,Dobré ráno," pousmála se a podívala se na mě.

,,Dobré krásko," políbil jsem jí na čelo. 

,,Budeme si povídat o včerejšku ?" Nervózně se zeptala.

,,Klidně," pokrčil jsem rameny.

,,Abych začala, bylo to moje poprvé a bylo úžasné," vybalila to na mě.

,,Cože ?" Nemohl jsem uvěřit svým uším.

Připravil jsem tak dokonalou holku o panenství v den jejích narozenin, když byla opilá. 

,,Vylekalo tě to, že ano ?" 

,,Nechtěl jsem tě o to takhle připravit. To bych udělal víc romantické," podrbal jsem se nervózně na zátylku.

,,Romantické nebo ne, co na tom sejde ? Bylo to dokonalé a užila jsem si to," usmála se.

Tohle mě uklidnilo. Nechtěl jsem mít pak za dveřmi Lukase s tím jestli jsem normální.

,,Budeš to říkat Míše ?" Opatrně jsem se zeptal.

,,Nemám v plánu, chci to nechat jako tajemství," začala jezdit prstem po mých tetování. 

Začal mi vibrovat telefon. Calin.

,,Calin mi volá," povzdechl jsem si. 

Volal mi na FaceTime.

,,Zvedni to, já si jdu vyčistit zuby a převléknout se," dala mi pusu a odešla do koupelny.

,,Čau, co potřebuješ ?" Zvedl jsem to.

,,Čau," zarazil se.

,,Ty nejsi u sebe doma ? Ty jsi skončil zase u nějaké coury ?" Protočil panenkami.

,,Si piš, že ne," zasmál jsem se.

,,No hlavně používej kondom jasný ?" Upozornil mě.

,,Co chceš teda ?" Zavrčel jsem.

,,Ten Denis je fakt čurák, dal na sociální sítě nahé fotky Anastazii. Ale jsou falešné. Potvrdila Míša," oznámil. 

Ten Denis je takovej čurák, no ať si počká čurák. Za chvíli jsem u něj s právníkem.

,,To si děláš prdel," vyštěkl jsem a přišla Anastazie.

,,Co se stalo ?" Zeptala se a já jí naznačil, ať je ticho.

,,Ty pičo ty jsi chrápal u Anastazie ?" Vyjekl Calin. 

,,Ahoj," otočil jsem kameru na Any, která byla jenom v mém triku, a zamávala mu.

,,Co se stalo ?" Sedla si na postel. 

,,Denisek čuráček je pěknej hajzl, tvoje fotky jak jsi nahá dal na sociální sítě. Míša mi potvrdila, že jsou falešné," vysvětlil jí Calin.

,,Nudesky by posílala jenom mě," políbil jsem jí.

,,Brzdi brzdi, nechci vidět jak si to rozdáváte," Napil se vody Calin.

,,Zavolám tátovy, sice teď pracuje ale smaže ty fotky z internetu. Bude to jenom jako vzpomínka," vzala si do ruky telefon a vytočila Lukase a odešla do druhé místnosti.

,,Řekni mi všechno co se za tu noc stalo," Calin změnil téma.

,,Bylo to dokonalé, víc neřeknu," pousmál jsem se nad tou vzpomínkou. 

,,Co ten její táta vlastně děla ?" Zeptal se z ničeho nic.

,,Já ani moc nevím, nezmínila se o tom," pokrčil jsem rameny. 

,,Hele já musím končit, volá mi máma tak čau," rozloučil se a típl to. 

Přišla za mnou kočka, prý se jmenuje Špekyčen nebo tak něco. Začal jsem se s ním mazlit. Za tohle mě Diego i Purpur roztrhají. 

Po chvilce mazlení přišla Anastazie.

,,Tak si představ, táta tam jel za nějakou svojí přítelkyni. No zdrbala jsem ho, ale řekl mi, že toho Denise stáhne z kůže. Jak jsem mu to oznámila tak byl hned naštvanej," rozzuřila se.

,,V klidu krásko, pojď si lehnout za mnou. Lukas to vyřeší a já ti zpříjemním den," pousmál jsem se na ní. 

Lehla si zamnou, políbil jsem jí. Takové dny kde jsme jenom my dva, bych chtěl pořád.

Miluju jí.


Teď už to musí vyjít /STEIN27 (27 dní druhý díl)Kde žijí příběhy. Začni objevovat