Anastazie:
Uběhl měsíc a je prosinec. Měsíc kouzla a radosti.
Za tu dobu se nic moc nestalo.
S Petrem jsem se neviděla za listopad ani jednou. Je to jak kdyby se vypařil. Nevěděla jsem o něm nic nového.
Táta mi představil jeho přítelkyni Clady. Je napůl Dánka a Belgičanka. Bude se k nám před vánoci stěhovat, a táta je z toho hodně nesvůj.
A co ja ? Já nějak přežívám. Chodím do školy, mazlím se se Špekyčenem a nakupuju dárky na vánoce. Přemýšlela jsem, že si obarvím vlasy na modro, jenže se do toho vložila Míša a zatrhla to.
Mám vánoční náladu a tak jsem vyzdobila dům do extrému.
Ležela jsem v klidu na gauči když přišel táta.
,,Na vánoce přijede máma a po večeři přijdou Adámkovy," oznámil táta.
,,Proč ?" Vyjekla jsem.
,,Martin a Jana jsou moc milý a už je to domluvené," šel pro nákup do auta.
,,A ukliď si v pokoji," přinesl nákup a položil ho na kuchyňskou linku.
Protočila jsem panenkami a šla jsi si uklidit pokoj. Když jsem uklízela, našla jsem Petrův šátek z oslavy. Přivoněla jsem si k šátku, voněl tak dokonale.
Pořádně jsem si uklidila a vyzdobila vánočně pokoj.
Zrovna když jsem odnesla odpadky, volala mi Míša.
,,Čau kočko," pozdravila mě.
,,Ahoj, potřebuješ něco ?" Zeptala jsem se udýchaně.
,,Ty jsi ve fitku ?" Do něčeho kousla.
,,Ne ale to jsi mi připomněla, že musím," šla jsem si dát věci do sportovní tašky.
,,Máš něco zítra ?"
,,Nemám," povzdechla jsem si.
,,Tak dneska zajdeme spolu do gymu a zítra půjdeme na vánoční trhy. No o víkendu mít nic nebudeš takže zajedeme do Rakouska nebo do Německa," vychrlila to na mě.
,,Zlato víš kolik stojí benzín ? To auto nejede na vodu," uchechtla jsem se.
,,Dám ti půlku za benzín, prosím já se tam těším celej rok a Calin řekl, že tam nechce," zesmutněla.
,,Dobře no, tak o víkendu pojedeme do Německa," povzdechla jsem si.
,,Jsi zlato," zlepšil se jí hlas.
,,Za půl hodiny jsem u tebe, čekat nebudu," se slovy jsem to típla.
Šla jsem si udělat shake.
,,Tati pojedu s Míšou do fitka a o víkendu jedu do Německa na vánoční trhy," informovala jsem ho.
,,Dobře tak dávejte na sebe pozor, já budu řešit stěhování Clady," pousmál se a věnoval se svému počítači.
Když jí zmíní tak se rozzáří. Je do té holky fakt zamilovanej.
Vzala jsem si tašku a vyjela jsem k Míše. Vůbec nevěděla, že jsem se s Petrem vyspala. Věděl o tom jenom Calin.
Po půl hodině jsem přijela k Míši domu. Zatroubila jsem a uviděla jsem jak vyběhla Míša.
,,Promiň byla jsem ještě ve sprše," nastoupila do auta.
,,V pohodě," zapnula jsem písničky a jeli jsme do fitka.
,,Jak se má Špekyčen ? Dlouho jsem ho neviděla," zeptala se.
,,Tak jde to, nic nedělá jenom leží a jí," soustředila jsem se na cestu.
,,Chtěla bych být jako on," povzdechla si.
,,Co se děje ?"
,,Calin na mě kašle poslední dobou. Pořád jezdil po Bieber fiever tour a pak se mi přestal věnovat," zesmutněla.
,,Kluci jsou parchanti kteří tě jenom využijí a odkopnou. Nevěř jim," poradila jsem jí.
,,Však jsi nikdy nikoho nemilovala a nikoho neměla, jak toto můžeš říct ?"
Milovala. Miluju.
-DŮLEŽITÉ!
Půlka lidí nečte zprávu kterou pošlu na mým profile. Chtěla bych jenom na vás prosbu, jestli by jste mi nenapsali někoho koho chcete jako dalšího na fanfikci. Petra rozhodně ne protože o něm už jsem teď napsala dva díly jedné knihy. Děkuji moc. (Touhle kapitolou nekončím s příběhem!)
ČTEŠ
Teď už to musí vyjít /STEIN27 (27 dní druhý díl)
FanfictionBez prvního dílu nepochopíte! Všechno to byl jenom sen a já se nedokážu vzpamatovat. Potkám tě ? Bude to náš příběh, nebo jenom příběh dvou lidí kteří se nenávidí.