Jesienny wieczór, wszystkie domu były przystrojone kolorowymi ozdobami. Tak, to halloween. Jak oczywiście wiadomo, dzieci kochając cukierki, dlatego chodniki i ganki domów były pełne przebranych za przeróżne stwory dzieci.Ten rok nie różnił się od innych. Było raczej spokojnie, w powietrzu unosił się zapach przeróżnych słodyczy, ciasteczek oraz pozostałych wypieków, wesołe głosy dzieci były słyszalne w całym miasteczku.
Pięcioletni Dazai, wraz ze swoim rówieśnikiem Nakaharą biegali od domu do domu, aby zebrać słodycze. Każdy z nich, trzymał w ręce po jednym wiaderku w kształcie dyni. Natomiast za wolną rękę trzymali się nawzajem.
Co do ich stroi: brunet był przebrany za mumię, a rudowłosy za ducha. Wyglądali wręcz przesłodko.-Chuu! Jeszcze tam!- zawołał Osamu, ciągnąc swojego przyjaciela za rękę.
Podbiegli do kolejnego domu, pukając do drzwi. Kiedy się one otworzyły, zgodnie zawołali: -Cukierek albo psikus!-
Starsza kobieta uśmiechnęła się i dała każdemu po lizaku. Dzieci podziękowały i pobiegły dalej.
-Gdzie teraz?- Zapytał niebieskooki, rozglądając się dookoła. Robiło się dość późno. A oni byli jeszcze za mali, aby zostać dłużej na dworze.
-Do domu.- stwierdził brązowooki, trzymając się mocno ręki Nakahary.W domu Chuuyi czekała na nich jego mama, rodzice Dazaia pozwolili mu zostać na noc, więc teraz nasi bohaterowie budowali fort z poduszek.
A po skończeniu budowli, usiedli w środku, biorąc ze sobą swoje, pełne cukierków, wiaderka.
-Dam ci gumę za lizaka.- zaproponował rudowłosy.
-Za mało.- brunet nadymał policzki.
Drugi chłopiec zrobił to samo, ale dał Osamu uroczego buziaka w policzek.
-Tyle starczy?- zapytał niebieskooki.
Brązowe oczy chłopca się rozświetliły, pokiwał energicznie głową i oddał Nakaharze truskawkowego lizaka.Dzieci siedziały w bazie przez długi czas i tam też zasnęli.
Kiedy mama rudzielca przyszła zobaczyć dlaczego jest tam tak cicho, zauważyła śpiącego na kocu Chuuyę i przytulnego do niego Dazaia. Na twarzy kobiety pojawił się lekki uśmiech, przykryła dwójkę kolejnym kocem oraz zgasiła lampki.
Teraz mogli spać spokojnie, po wieczorze pełnym wrażeń jakim jest halloween.
CZYTASZ
~Soukoku One Shots♡~
FanfictionTutaj pojawią się różne one shoty z Soukoku, pisane pod wpływem chwili i różnych pomysłów z których nie chciało mi się pisać długich książek. ~Zapraszam do czytania~