"Shining stars." 18!Soukoku

61 4 0
                                    


-Nie podoba mi się to ani trochę.- wymamrotał do siebie niezadowolony Chuuya, podążając za swoim partnerem.
Został wyznaczony do pilnowania Osamu, który uwziął się, że chce obejrzeć spadające gwiazdy.
Dazai szedł po wzgórzu niczym szczęśliwe dziecko, miał na sobie tylko cienką białą koszulę i czarne spodnie, bo płaszcza zapomniał. Noc była chłodna a oni w końcu dotarli na szczyt. Było tu pusto i spokojnie.
Usiedli obok siebie na trawie, po cichu wpatrując się w gwiazdy.

Im później się robiło, tym gwiazdy były bardziej widoczne, ale jednocześnie robiło się coraz chłodniej. Ciało bruneta lekko się trzęsło. Rudowłosy westchnął i owinął siebie oraz drugiego chłopaka w swój płaszcz. Brązowooki oparł głowę o ramię niebieskookiego, mówiąc:
-Jak będę umierać to chce, żeby też było tak ładnie.-
Nakahara zmarszczył brwi, odpowiadając:
-Nie umrzesz dopóki ja ciebie nie zabije, zrozumiano?-
Dazai zachichotał jak jakaś pięciolatka, wtulając się w Chuuyę. Rudzielec tylko westchnął, głaszcząc go po włosach.

W końcu zrobiło się na tyle zimno, że musieli wracać. Nagle Osamu zawołał:
-Spadająca gwiazda!-
Nakahara spojrzał na niebo, lecz gwiazdy już nie było, chociaż dla niego, najpiękniejszymi gwiazdami były te które oświetlały ciemne oczy Dazaia...
-Czego sobie życzyłeś?- zapytał wyższego chłopaka.
-A to już niestety tajemnica.- uśmiechnął się podejrzanie brązowooki.
Niebieskooki zmarszczył brwi. Pomyślał, że jego partner zapewne życzył sobie spokojnej śmierci czy czegoś w ten deseń.
Ale nie znał prawdziwego życzenia bruneta...

"Oby marzenie się się spełniło" pomyślał Dazai, siedząc już sam w swoim kontenerze.
Na całym świecie, wśród bogactw oraz innych skarbów, chciał tylko jednego: Aby Chuuya odwzajemnił jego uczucia. W sumie, czego innego mógłby chcieć? Z resztą, był manipulatorem ale nie potrafił nawet zdobyć uczuć swojego partnera i prosił o to spadającą gwiazdę. Jego zdaniem mogło to brzmieć głupio, ale ważne by było skuteczne.

Taki na szybko.
No i chcę was zaprosić do czytania mojego ff "Music is about us" z soukoku❤️

~Soukoku One Shots♡~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz