EP 4 (Zawgyi + Unicode)

4.2K 430 4
                                    

(Zawgyi)

တိတ္​ဆိတ္​ ​ေနတဲ့ ညကို Sehun ​ရဲ႕ ဖန္​ခြက္​က်ကြဲသံက လႊမ္​းမိုးသြားတယ္​ ..........

မ်က္​စိ​ေ႐ွ႕က ျမင္​ကြင္​း​ေၾကာင္​့ Sehun တစ္​​ေယာက္​ ​ေၾကာက္​လန္​႔ပီး ​ေအာ္​လိုက္​ခ်င္​​ေပမယ္​့
အသံ​ေတြက လည္​​ေခ်ာင္​း ထဲမွာ ​ေပ်ာက္​ရွ သြားတယ္​........​ေျခလွမ္​း​ေတြ က ​ေနာက္​သို႔ တစ္​လွမ္​းခ်င္​းဆုတ္​​ေန​ေပမယ္​့........အၾကည္​့​ေတြက​ေတာ့ ထို​ေနရာက မခြာ.......မ်က္​​ေတာင္​မခတ္​ၾကည္​့​ေနမိတုန္​း...........

''မင္​းက........မင္​းက.....ဘယ္​သူလဲ..........
ဘာလို႔......ဒီအိမ္​ကို​ေရာက္​​ေနတာလဲ.......''

Sehun​ေၾကာက္​​ေၾကာက္​လန္​႔လန္​႔နဲ႔ ​ေမးလိုက္​​ေတာ့........

''မင္​းတို႔ လူ​ေတြ ကအတူတူပဲ အခုငါ့ကို ​ေၾကာက္​​ေနပီမလား မင္​းကို စားမွာ ဆိုးလို႔ ငါ့ကိုတစ္​ခုခုလုပ္​​ေတာ့မွာမလား ''

အဲ့​ေတာ့မွ Sehun သူုလက္​ထဲက ကိုင္​ထားတဲ့ ဓားကိုခ်လိုက္​တယ္​.........
အမွန္​​ေတာ့ Sehun က လန္​႔ပီး ​ေဘးမွာ ႐ွိတဲ့ ဓားကိုကိုင္​ထားတာ သူ႔ကို ရန္​ျပဳရင္​ ျပန္​ခုခံဖို႔ပါ................

''ခဗ်ားက......ဘယ္​သူလဲ.........''

''မင္​းငါ့ကို တကယ္​မမွတ္​မိဘူးလား ''

မမွတ္​မိဘူးလားဆိုတဲ့ စကား​ေၾကာင္​့ Sehun ​ေသခ်ာၾကည္​့လိုက္​မိတယ္​ .........

ဆံပင္​​ေတြက ဖို႐ိုဖဲရဲ နဲ႔ ဂုတ္​​ေလာက္​ထိ႐ွည္​​ေနတယ္​
မ်က္​လံုး​ေတြ ကလည္​း အနီ​ေရာင္​ သန္​း​ေနတယ္​
ႏႈတ္​ခမ္​းမွာလည္​း ​ေသြး​ေတြ ​ေပ​ေနတယ္​ လက္​ထဲမွာ လည္​း ႂကြက္​​ေသကို ကိုင္​ထားတယ္​.......အ​ေမွာင္​ထဲမွာ ​ေစာင္​့​ေၾကာင္​့​ေလးထိုင္​​ေနတဲ့ သူကို Sehun ၾကည္​့ပီး စိတ္​ထဲမွာ သနားသြားတယ္​........​ေသခ်ာထပ္​ၾကည္​့မိ​ေတာ့မွ ဝတ္​ထားတဲ့ အဝတ္​အစား ​ေတြက ​ေပက်ံ​ေနတဲ့ အျပင္​ စုတ္​ပ်က္​ပီး ျပဲ​ေနတာမွ ........ျမင္​လို႔မ​ေကာင္​း.........
ဒါ​ေပမယ္​့ သူ႔ရဲ႕ မ်က္​ဝန္​း​ေတြကို​ေတာ့ ရင္​းႏွီး ​ေနသလို............စစ​ေတြ႔ခ်င္​းတုန္​းက​ေတာ့ ႐ုတ္​တရက္​ ဆို​ေတာ့ ​ေသ​ေလာက္​​ေအာင္​ ​ေၾကာက္​​ေနမိ​ေပမယ္​့ .....အခု​ေတာ့ ​ေၾကာက္​စိတ္​​ေတြကို ကြၽန္​​ေတာ္​ ဖယ္​လိုက္​တယ္​

I Live in Vampire HouseWhere stories live. Discover now