EP 18

2.8K 291 2
                                    

''ငါ Vampire ဆို မင္​းငါ့ကို သူငယ္​ခ်င္​း လုပ္​ဦးမွာလား ပီး​ေတာ့ Soo က​ေရာ.....??? ''

''မင္​း ဘာ​ေတြပဲျဖစ္​​ေနပါ​ေစ အျမဲတမ္​း ငါ့အခ်စ္​ဆံုး သူငယ္​ခ်င္​း ပါ Choco ရာ ''

__________________________________________________________________

အာားးးးး း း း း း း း း း း း း း

​ေမွာင္​မိုက္​မိုက္​အခန္​းထဲက ​ေအာ္​သံ​ေတြက တျခားသူ​ေတြအတြက္​​ေတာ့ ​ေျခာက္​ျခားစရာ ဆို​ေပမယ္​့ သူမအတြက္​​ေတာ့ က်င္​့သားရ​ေနသလိုလို ..............

​ေန႔တိုင္​းလိုလို Doung Ju ​ေခၚလာတဲ့ ​ေသြး​ေတြ​ေပ​ေနတဲ့ သူ​ေတြ ကို ​ေသြးစုပ္​ သတ္​မိရင္​း စိတ္​ထဲမွာ လည္​း ရြံရွာ မုန္​းတီး မိတယ္​ ငါဟာ မိစာၦ တစ္​​ေကာင္​ ျဖစ္​​ေနပီလားလို႔​ေပါ့.....အခုထက္​ထိကို ကိုယ္​့စိတ္​ကို မထိန္​းႏိုင္​​ေသးဘူး ​ေသြးျမင္​ရင္​ ​ေသြးနံ႔ ရရင္​ ထိန္​းခ်ဳပ္​ႏိုင္​စြမ္​း​ေတြ လြတ္​ထြက္​ကုန္​တယ္​......​

ကၽြီ .........

ဆိုတဲ့ အသံနဲ႔အတူ ထံုးစံ အတိုင္​း Doung Ju က လူ တစ္​​ေယာက္​ ကို ​ေခၚလာျပန္​တယ္​......ထူးျခားတာက ဒီတစ္​ခါ ​ေခၚလာတာက မိန္​းက​ေလး အခုထက္​ထိ Gyeohun သတ္​မိခဲ့တဲ့သူ​ေတြ အကုန္​လံုး က ​ေယာက်္​ား​ေလး​ေတြႀကီးပဲ......အခု က မိန္​းက​ေလး ဆို​ေတာ့ Gyeohun အံ့ၾသ​ေန​ေလရဲ႕.....​ေနာက္​ပီး အခု ပါလာတဲ့ ​မိန္​းက​ေလးဆီက ​ေသြးနံ႔ လံုးဝ မရဘူး..........

Doung Ju က သတိ​ေမ့​ေနတဲ့ မိန္​းက​ေလး ကို ​ေမွာင္​မိုက္​မိုက္​အခန္​းထဲက တစ္​ခု တည္​း​ေသာ ခုတင္​​ေပၚမွာ တင္​​ေပးပီး​ေတာ့............

''ဒါ မင္​းအတြက္​!
...... ​ေသြး​ေပ​ေနတဲ့ သူ​ေတြ ကိုပဲ အမဲလိုက္​ခိုင္​း​ေန​ေတာ့ ပ်င္​း​ေနမွာဆိုးလို႔.......အသစ္​အဆန္​း​ေလး​ေျပာင္​း​ေပးတာ......''

Doung Ju က​ေတာ့ ​ေျပာခ်င္​တာ​ေျပာပီး ထြက္​သြား ​ေလရဲ႕.........

Doung Ju ထြက္​သြား ​ေတာ့မွ Gyeohun သူ႔​ေဘးနားက ​ေကာင္​မ​ေလး ကိုၾကည္​့မိတယ္​ တကယ္​့ကိုခ်စ္​စရာ​ေကာင္​းတဲ့ ​မိန္​းက​ေလးပါ.....မ်က္​ႏွာ ဝိုင္​းဝိုင္​း ပါး​ေဖာင္​း​ေဖာင္​း​ေလးနဲ႔........

I Live in Vampire HouseDonde viven las historias. Descúbrelo ahora