EP 19

2.8K 287 5
                                    


​ေျဖာင္​းးးးး

ဆိုတဲ့ အသံနဲ႔အတူ
အခန္​း​ေထာင္​့မွာ အ႐ိုက္​ခံရလို႔ပံုရက္​လဲ​ေနတဲ့ ​ေကာင္​မ​ေလး တစ္​​ေယာက္​.. ......

အျဖစ္​အပ်က္​​ေတြကိုနားမလည္​ပဲ ​ ​ေၾကာက္​စိတ္​​ေတြသာ လြမ္​းမိုးခံထားရတဲ့ ​ခုတင္​​ေပၚက ​ေကာင္​မ​ေလး တစ္​​ေယာက္​................

ႀကိဳးတုတ္​ခံထားရတယ္​ ​ေနာက္​ပီး ​ ဓားနဲ႔ အမႊန္​းခံထားရတဲ့ လက္​က ဒဏ္​ရာ ရဲ႕နာက်င္မႈ ​ေတြ အခန္​းျပင္​က​ေန ၾကား​ေနရတဲ့ အထဲက ႐ိုက္​ႏွက္​သံ​ေတြ​ေၾကာင္​့ တစ္​စံုတစ္​​ေယာက္​ကို စိတ္​​ေတြပူ​ေနတဲ့ ​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​................

'' မင္​း ဒါ​ေလး​ေတာင္​ မလုပ္​ႏိုင္​ဘူးလား ဟမ္​! ''

Doung Ju အသံက ​ေဒါသသံစြက္​​ေန​ေလပီ မ်က္​ဆံမ်ားပင္​ နီ​ေန​ေလပီ .................

''ဟင္​့အင္​း လူမသတ္​ခ်င္​ဘူး ''

​ေၾကာက္​စိတ္​ကို ဖယ္​ပီး Gyeohun မရဲတရဲ ျပန္​​ေျပာမိတယ္​ .........

''မင္​းက ငါ့ကို ျပန္​​ေျပာရ​ေအာင္​ မင္​း အသားထပ္​နာခ်င္​​ေနပီထင္​တယ္​ ရတယ္​ ​ေလ မင္​း ​ေသြးနံ႔ ​ေလးရသြားရင္​​ေတာ့ ဒီစကား ထြက္​လာမယ္​ မထင္​ဘူး ''

Doung Ju က​ေျပာ​ေျပာဆိုဆိုနဲ႔ လက္​မွာ ဓားနဲ႔ မႊန္​းခံထားရလို႔ ​ေသြးထြက္​​ေနတဲ့ ​ေကာင္​​ေလးကို ​ေခၚလာပီး Gyeohun ​ေ႐ွ႕ကို တြန္​းပို ့ လိုက္​တယ္​ ​ေကာင္​​ေလး ခမ်ာ ႀကိဳးနဲ႔အတုပ္​ခံထားလို႔ အ႐ုပ္​ႀကိဳးျပတ္​ Gyeohun ​ေ႐ွ႕ကို လဲက်​ေလရဲ႕ ................

''မိတ္​​ေဆြ ​ေဟာင္​းႀကီး​ေတြ​ေရာက္​လာၾကပီပဲ မင္​းတို႔​ေတြ အခု ​ေတာ့ ဒီမွာ ပဲ​ေနခဲ့ၾကဦး ''

Doung Ju တစ္​​ေယာက္​ Luhanတို႔ ​ေရာက္​လာမွန္​းသိလို႔ ​သူ႔ခြင္​ထဲဝင္​လာပီ ဆိုပီး ​ေအာင္​ႏိုင္​သူပမာ တစ္​ခ်က္​ျပံဳးပီး အခန္​းတံခါးကို ​ေသာ့ခတ္​ ပီး Luhan တို႔႐ွိရာကို ထြက္​လာခဲ့တယ္​

''မမ ...ကြၽန္​​ေတာ္​ Sehun ​ေလ ကြၽန္​​ေတာ္​့ ကိုမွတ္မိလားဟင္​ ''

''Se.....Sehun ​!''​

Gyeohun တစ္​​ေယာက္​ Sehun ဆို​ေသာ နာမည္​​ေလးကို ရြတ္​ၾကည္​့တယ္​........

I Live in Vampire HouseTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon