EP 14

3.6K 364 3
                                    

''Hyung ​ေဘာင္​းဘီ ခြၽတ္​လိုက္​....''

''ဟင္​!......​ေဘာင္​း.......​ေဘာင္​းဘီ ခြၽတ္​.......ခြၽတ္​ရမယ္​......''

''ဟုတ္​တယ္​ ​ေလ Hyung ​ေဘာင္​းဘီက ညစ္​ပတ္​​ေနလို႔ လဲရမယ္​ ​ေလ.....ဘာလဲ႐ွက္​လ္​ုိ႕လား ''

''အင္​း......''

''သူ႔အလွည္​့က်​ေတာ့ ႐ွက္​တတ္​တယ္​ သူမ်ားက်​ေတာ့ ​ေရခ်ိဳးတာ​ေတာင္​​ေခ်ာင္​းၾကည္​့ပီး​ေတာ့.......''

''အဟီး ၾကည္​့လို႔​ေကာင္​းလို႔........Sehun ဟာ​ေလးက...............''

''HYUNG! !.........!........!.........!''

''တကယ္​​ေျပာတာ Sehun ဟာ​ေလးက ျဖဴျဖဴ လံုးလံုး ႐ွည္​႐ွည္​........''

''Hyung ​ေတာ္​​ေတာ့ ​ေနာ္​........''

Sehun မ်က္​ႏွာက င႐ုပ္​သီးပြ အနီႀကီးကိုျဖစ္​လို႔.................႐ွက္​လြန္​းလို႔​ေလ

''စတာ​ေနာ္​ Sehun
Hyung ကို စိတ္​မဆိုးနဲ ့​ေနာ္​  Hyung က ခ်စ္​လို႔ ''

''​ေျပာလိုက္​ရင္​ ခ်စ္​လို႔ ခ်စ္​လို႔ နဲ႔ ပီးရင္​ အတင္​းပဲ ''

''ဟီးဟီး..................အဲ့ဒါလဲ ခ်စ္​လို႔''

''အပို​ေတြ.. ....''

''မပိုပါဘူး Sehun ရယ္​ Hyung က တကယ္​​ေျပာတာ ပါ Hyung ​ေလ ျဖစ္​ခဲ့တာ​ေတြ အားလံုးအတြက္​ ​ေတာင္​းပန္​ခ်င္​တယ္​ Hyung ကို ခြင့္​့လႊတ္​ပါ​ေနာ္​ ''

''....................''

''​ေနာ္​......​ေနာ္​......Sehun ​ေနာ္​ Hyung ကိုခြင့္​့လႊတ္​ပါ​ေနာ္​..........''

''...........''

''​ေနာ္​.......​ေနာ္​လို႔ ''

''အားးး...........''

႐ုတ္​တရက္​ Sehun က လက္​တစ္​စံုရဲ႕ ဆြဲ​ေခၚမႈ​ေနာက္​ကို တရြတ္​တိုက္​ပါသြား​ေလရဲ႕.............႐ုတ္​တရက္​ ဆို​ေတာ့ Luhan လည္​း မဆြဲပဲ ​ေၾကာင္​ၾကည္​့​ေနတယ္​

''လႊတ္​........ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို လႊတ္​............Hyung........Hyung ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ကယ္​ပါ......''

Sehun ရဲ႕ ​ေအာ္​သံ​ေတြၾကားမွ Luhan လည္​း ​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေတာင္​ ျဖစ္​​ေနရာက​ေန သတိျပန္​ဝင္​လာ​ေလရဲ႕...........​ေနာက္​ပီး သူသတိထားမိလိုက္​တာက...........

I Live in Vampire HouseNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ