EP 11 (Zawgyi + Unicode)

3.5K 353 2
                                    

(Zawgyi)

​ ''ဘာ.......​ေကာင္​မ​ေလးရဲ႕​ေမာင္​ သူအဲ့အ​ေၾကာင္​း​ေတြသိသြားပီလား ''

''အင္​း ''

''အဲ့တာ​ေၾကာင္​့ မင္​း​ေသြးလိုတာလား သူ႔​အတြက္​​''

''ဟုတ္​တယ္​ သူ႔​ေၾကာင္​့ ကြၽန္​​ေတာ္ Sehun ကိုခ်စ္​​ေနမိပီ .......သူ႔ကိုကြၽန္​​ေတာ္​ပိုင္​ဆိုင္​ရမွျဖစ္​မယ္​ Hyung ''

''သူ အဲ့အ​ေၾကာင္​း​ေတြဘယ္​လိုလုပ္​သိသြားတာလဲ ''

''ကြၽန္​​ေတာ္ ​ေျပာျပလိုက္​တာ Hyung ''

''Moya! အ႐ူး! မင္​း႐ူး​ေနတာ မင္​းကိုယ္​တိုင္​ ​ေျပာျပလိုက္​တာ ဆို​ေတာ့ မင္​း႐ူး​ေနလို႔ပဲ.....Luhan ရယ္​လုပ္​လုိက္​မွျဖင္​့ ......အခု​ေတာ့ အဲ့​ေကာင္​ေလးမွ မရရင္​​ေသ​ေတာ့မယ္​့႐ုပ္​နဲ႔ ....''

''ကြၽန္​​ေတာ္ Sehun ကိုမွမရရင္​ ႐ူးသြားလိမ္​့မယ္​ Hyung ရဲ႕ ''

''အဲ့​ေတာ ့ မင္​းအတင္​း အက်ပ္​သြားလုပ္​တယ္​မလား ''

''Hyung ဘယ္​လိုလုပ္​သိလဲ ''

''ငါလည္​း ငယ္​ရာကႀကီးလာတာပါ ကြာ အဲ့​ေလာက္​​ေတာ့ သိတာ​ေပါ့ Luhan ရယ္​ ငါလည္​း ဒါမ်ိဳး​ေတြ ၾကံဳခဲ့ရပီးပီ ''

''ဒါဆို Hyung က''

''Suho Hyung ​ေခါက္​ဆြဲရပီ ''

Luhan နဲ႔ Suho စကား​ေ​ျပာ​ေနတုန္​း Kai အသံလည္​းၾကား​ေရာ............

''Luhan မင္​း ဒီ​ေန႔ ​ေတာ့ျပန္​​ေတာ့ မနက္​ျဖန္​ ည ငါမင္​းဆီ လာခဲ့ မယ္​ ''

''Nae Hyung!''

''မင္​းကို တစ္​ခု ငါမွာ လိုက္​မယ္​ မင္​းဟို​ေကာင္​ေလးကို အတင္​းအက်ပ္​ ထပ္​မလုပ္​နဲ႔​ေတာ့ မင္​းတို႔အ​ေျခအ​ေနပိုစိုးသြားလိမ္​့မယ္​ ''

''Nae Hyung ''

ညရဲ႕အ​ေမွာင္​​ထု ထဲကို Luhan တိုးဝင္​​ေျပာက္​ကြယ္​သြားပီး ​ေနာက္​ Suhoတစ္​​ေယာက္​ ​ေဘာင္​းဘီ အိပ္​ကပ္​ထဲက phone​ေလးထုပ္​ လက္​ထဲကိုင္​ပီး ဟန္​မပ်က္​ ဝရံတာ က​ေနအိမ္​ထဲျပန္​ဝင္​လာလိုက္​တယ္​...........

''Woo!....အနံ႔​ေလးက ​ေမႊး​ေနတာပဲ ''

''Hyung ကလည္​း ကြၽန္​​ေတာ္ ကိုယ္​တိုင္​ လုပ္​ထားတာ​ေလ ....''

I Live in Vampire HouseWhere stories live. Discover now