EP 10 (Zawgyi + Unicode)

3.6K 374 0
                                    

(Zawgyi)

ႏူးညံ့ တဲ့​ေမြ႕ရာရဲ႕အထိအ​ေတြ​ေၾကာင္​့ ကြၽန္​​ေတာ္ ႏိုးထလာ​ေတာ့ .........

''Hyung ႏိုးပီလား .....''

ညႇင္​ညႇင္​သာသာမဟုတ္​​ေပမယ္​့
စိုးရိမ္​မႈ​ေလး​ေတာ့​ေ​ရး​ေရး​ေလးျမင္​​ေနရတယ္​

''အင္​း....ငါဘယ္​လိုလုပ္​အိမ္​ျပန္​​ေရာက္​လာလဲ ''

''ဟိုလူဆိုး​ေတြလဲ​ေျပး​ေရာ Hyung လဲ အဲ့​ေနရာမွာပဲ လဲက်သြားတယ္​​ေလ အဲ့ဒါနဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္ ကုန္​းပိုး​ေခၚလာလိုက္​တယ္​ ......အခု နားလိုက္​ ကြၽန္​​ေတာ္ သြား​ေတာ့ မယ္​''

''ဘယ္​ကို သြားမို႔လဲ Hyung နဲ႔အတူတူ မအိပ္​​ေတာ့ဘူးလား ''

''Hyung ​ေမ့သြားပီလား ကြၽန္​​ေတာ္ Hyung ကိုမုန္​းတယ္​လို႔ အခုကြၽန္​​ေတာ္​ကုန္​းပိုးလာတာ ကြၽန္​​ေတာ့္ ကိုကယ္​​ေပးလို႔ တျခားဘာရည္​ရြယ္​ခ်က္​မွမ႐ွိဘူး တမ်ိဳးမထင္​ပါနဲ႔ အခုကြၽန္​​ေတာ္​ မမ​ေဘးမွာ သြားအိပ္​မွာ ''

''Sehun.. ...''

ကြၽန္​​ေတာ္ ​ေခၚလိုက္​​ေပမယ္​့ ......သူရဲ႕ထူးသံမဟုတ္​ပဲ တံခါးပိတ္​သံၾကမ္​းၾကမ္​း
ကိုပဲၾကားလိုက္​ရတယ္​ ........ကြၽန္​​ေတာ္ အရမ္​းအား​နည္​း​ေနပီ ​ေသြး......ကြၽန္​​ေတာ္ ​ေသြးကိုလိုအပ္​​ေနပီ.....တရိစာၦန္​​ေတြရဲ႕​ေသြးနဲ႔မရ​​ေတာ႔ဘူး လူ​ေသြးကို လိုအပ္​​ေနပီ..........ကြၽန္​​ေတာ္ Hyung ဆီသြားမွရ​ေတာ့မယ္​......ကြၽန္​​ေတာ္ တို႔မ်ိဳးႏြယ္​က Hyung နဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္ ႏွစ္​​ေယာက္​ ထဲပါ အခုဆို ​ေကာင္​မ​ေလး လည္​းပါတာ​ေပါ့ ဒါ​ေပမဲ့ အခုထိသတိမရ​ေသး​ေတာ့လည္​း...........
​ေနာက္​ဆံုး ကြၽန္​​ေတာ့္ မွာက်န္​႐ွိ​ေနတဲ့ ​ေနာက္​ဆံုးအားကိုသံုးပီး Hyung ဆီကိုသြားခဲ့တယ္​ Hyung ဆီမွာလူ​ေသြး႐ွိတယ္​​ေလ.............

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

​​​ေဒါက္​ ! ​ေဒါက္​ ! ​ေဒါက္​ !

''ဝင္​ခဲ့​ေလ ......''

''Suho Hyung ဘာလုပ္​ ''

'' Hyung လား ဒီ​ေန႔ ​ေတာ့အလုပ္​​ေစာ​ေ​စာပီးလို႔ စာအုပ္​ဖတ္​​ေနတယ္​​ေလ ဘာလို႔လဲမုန္​႔ဖိုးကုန္​​ေနလို႔လား ''

I Live in Vampire HouseDonde viven las historias. Descúbrelo ahora