EP 16

3K 325 4
                                    


''ထားလိုက္​ပါ​ေတာ့ ငါပဲ မွားတာျဖစ္​မွာပါ......''

Luhan ႏႈတ္​ကသာ မွားတာပါ လို႔​ေျပာလိုက္​​ေပမယ္​့ စိတ္​ထဲက​ေတာ့ သိပ္​မ​ေက်နပ္​ သူ ​ေသ​ေသခ်ာခ်ာကို Kai ဆီက Vampire တစ္​​ေကာင္​ရဲ႕ အနံ႔မ်ိဴးရလိုက္​တာပါ သူ Kaiကို သံသယ ဝင္​​ေနပီ သိပ္​မယံုခ်င္​​ေတာ့ ဒီည​ေတာ့ Luhan သူ႔ ရဲ႕ Suho Hyung ဆီ သြား​ေတာ့ မယ္​ Kaiရဲ႕အ​ေၾကာင္​းကို စံုစမ္​းဖို႔​ေပါ့..............

___________________________________________________________________________________________________

ႏွာဝ ကို႐ိုက္​ခက္​လာတဲ့ ညႇီစို႔စို႔ အနံ႔ ...........ပံုမွန္​ဆို ႏွာ​ေခါင္​းရႈံ ့ မိမွာဆို​ေပမယ္​့ အခု​ေတာ့ ဒီအနံ႔ လိုလိုလားလားကိုလိုခ်င္​​ေနမိတယ္​ ...........အနံ႔လာရာကိုၾကည္​့မိ​ေတာ့...........

ဟို.....ဟို လူ ....​ေဘးမွာလဲ ​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​ လည္​ပင္​းကလည္​း​ေသြး​ေတြထြက္​​ေနတယ္​ ........ဟိုလူပါးစပ္​မွာလည္​း ​ေသြး​ေတြ ​ေပ​ေနတယ္​........

''​ေရာ့ ဒါမင္​းအတြက္​......''

Doung Ju က ထို​ေကာင္​​ေလးကို Gyeohun ဆီတြန္​းပို႔လိုက္​ရင္​း​ေျပာတယ္​........​ေကာင္​​ေလးခမ်ာ ​တုန္​တုန္​ယင္​ယင္​ နဲ႔ Gyeohun ကို ​ေမာ့ၾကည္​့​ေန႐ွာတယ္​ မ်က္​ဝန္​း ​ေတြကလည္​း ​ေတာင္​းပန္​​ေနသလို........

Gyeohun လည္​း သနားမိ​ေပမယ္​့......လူသားမဟုတ္​​​ေလ​ေတာ့ .......ထိန္​းခ်ဳပ္​ႏိုင္​စြမ္​း​ေတြလြတ္​ထြက္​သြား​ေလရဲ႕..........​ေသြးနံ႔ရဲ႕ လွံဳ႕​ေဆာ္​မႈ​ေၾကာင္​့ မ်က္​ဆံ​ေတြနီလာပီး အစြယ္​မ်ားလည္​းထြက္​​ေန​ေလပီ .....ထိန္​းခ်ဳပ္​ႏိုင္​စြမ္​း​ေတြ ကုန္​လြန္​သြားခ်ိန္​မ်ား​ေတာ့.......ဦးတည္​ရာက ​ေကာင္​​ေလးရဲ႕ ​ေသြး​ေပ​ေနတဲ့ လည္​ပင္​း ဆီကို...........စကၠန္​႔ပိုင္​းအတြင္​း ​ေကာင္​​ေလးလည္​း မလႈပ္​မယွက္​ၿငိမ္​သက္​သြား​ေလရဲ႕........

Doung Ju က Gyeohun ရဲ႕​ေခါင္​းကိုပုတ္​ပီး.......

'' မင္​း......​ေတာ္​တယ္​......''

__________________________________________________________________

''Kai ya ​ေရာက္​​ေနတာၾကာပီလား ....''

''Arni ​ေရာက္​တာ သိပ္​မၾကာ​ေသးပါဘူး ....''

ကိုယ္​​ေတာ္​ Kaiက ကြၽန္​​ေတာ္​့ ကို ​ေျပာစရာ႐ွိလို႔ဆိုပီး ထိုင္​​ေနၾက Coffee ဆိုင္​​ေလးကို ခ်ိန္​းလို႔ ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေရာက္​လာခဲ့တာ.......

I Live in Vampire HouseOnde histórias criam vida. Descubra agora