Bölüm 12

16K 1.3K 114
                                    

Yazılmış cümlelerde aralarda büyük harfle başlayan kelimeler, tuhaf çeviri gibi duranlar fark ederseniz, otomatik tercüme ile ilgili sorun devam ediyor demektir. Lütfen ORİJİNAL DİLDE GÖSTER kutucuğunu işaretleyip daha sonra okuyunuz :)


***********************************


İki gün sonra dosya kapanmış katil ve azmettiricisi olan iki kadında tutuklanmıştı.

Hakan, iki gün önce bahçedeki kuyunun dibinin araştırılması için emir çıkarttırmıştı. Aynı gün kuyunun dibinden cinayet silahı çıkartılmıştı. Ali Aymış'ın karısı Füsun Aymış yeniden sorguya alınmıştı. Bu kez aldatılan kadın olarak olayın üstüne giden polis, onun aslında aldatan kadın olduğunu anladığında çok şaşırmıştı. Kadın kendi cinsine ilgi duyduğunu, kocasının metresi ile ilişki yaşadığını ve ona âşık olduğunu söylediğinde, Hakan şaşkınlığını gizlemeyi zor başarmıştı.

Füsun, anlatmaya devam ediyordu. Suna hem kendisi hem de kocası ile birlikte oluyordu. Defalarca Ali'den ayrılmasını istemişti. Ama Ali bırakmayınca üçlü arasında yaşanan tuhaf aşk trafiği karışmıştı. Suna'yı kıskandığını Ali ile birlikte olursa kendisini terk edeceğini daha fazla dayanamayacağını söyleyince Suna plan yapmaya başlamıştı. Boşanmanın ya da kendisini terk etmesinin çözüm olmadığını Ali'den kurtulmaları gerektiğini söyleyip ikna etmişti. Tek istediği bilgiymiş. Cinayet günü patronu ile kavga eden Ali, dertleşmek için Suna'yı aramış. İşte bu adamın sonu olmuş. Aynı şirkette çalıştığı için patronunun hangi sigarayı içtiğini bilen genç kadın, mahallesinde bir delikanlıya o sigaradan içirtmiş. Sonra izmariti yanına alıp fabrikaya gitmiş. Sahte ipuçları ile katilin bir erkek olduğu izlenimi verip, şirket sahibini suçlamak istemiş. Ama adamın olaydan bir saat önce fabrikadan ayrılması ve cinayet saatinde tanıklarını olması ilk planı bozmuş.

Şimdi yapılması gereken Suna'ya ulaşmaktı. Füsun'un tutuklandığını basının duymasını engellemek işlerin daha kolay yürümesini sağlamıştı. Füsun, Suna'nın kendisine verdiği telefon numarasından aranmış yeri tespit edildikten hemen sonra da tutuklanmıştı.

Hakan, kadınlardan korkuyordu. Çünkü Deren'in elindeki dosya da ilginç bir hal almıştı.

Parti gecesi ölen bir kadın ile bir erkeğin cinayeti aslında ölen erkeğin iki sevgilisinden birinin kıskançlığı yüzünden işlenmiş, hiç günahsız bir genç kız da aynı kaderi paylaşmıştı. Evdekilerin yeniden dinlenmesi ile erkeğin Firuzan adlı bir kadınla geldiği, en sona da onların kaldığı anlaşılmıştı. Firuzan, sevgilisinin başka bir kadınla da birlikte olduğunu anlamış kıskançlıktan gözü dönmüş bir şekilde tabanca temin etmiş ve zamanını beklemiş. Sonra bu partide her şey cinayet için ortamı yaratmış. Hatta herkes gittikten sonra üçü dans etmeye devam etmiş. Slow dans başlayınca Firuzan sevgilisinin diğer kadın ile dans etmek istemesini yine kıskançlıkla izlemiş. Onlar dans ederken yanlarına yaklaşmış, ikisine birden sarılıyor gibi yapmış. Önce genç kadına tek el ateş etmiş. Şaşkınlıkla kollarından düşen kadına bakan sevgilisine de tek el ateş etmiş. Yüksek müzik sesi uzun saatlerdir devam ettiği için kimse ateş edildiğine dair ihbarda bulunmamıştı.

Katilin amacı cinayeti ev sahibinin üstüne atmaktı. Başardığını düşündüğü bir anda yeniden sorgulanmak ve bu kez ölen erkeğin sevgilisi olarak sorguya çekilmek işleri bozmuştu. Akın ile Hakan ilk kez birlikte sorguya girmişti. İyi polis kötü polisi oynamışlar ve sonunda kötü polis Hakan itiraf etmesini sağlamıştı. Deren ise elindeki işin ekipçe çözülmüş olmasından memnundu.

Peş peşe iki cinayeti kadınlar işlemiş, ikisinde de kıskançlık gözlerini döndürmüştü. Eskiden daha çok erkekler cinayet işlerken devir değişiyor muydu ne?

KAHVE FALIMDA CİNAYET VAR!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin