BÖLÜM.5🔥

28 1 0
                                    

Zeynep'in ağzından:
Hissettiğim tek şey zevk. Hücrelerime kadar hissettiğim bu zevki verende Hasandı. Bana dokunmasından bu kadar zevk akacağını tahmin bile edemezdim ama şu an bana dokunması için kıvranıyorum.

Ipıslak olmuş kasıklarım ve bu ıslaklıkta nasibini almış çamaşırımla onu bekliyordum. Önümde diz dökmüştü ne yapmak istiyor bilmiyorum ama bir an önce yapsın istiyorum.

Bacaklarımı tutrak iki taraftan da omuzuna koydu ardından birini oksarken birinin de bileklerimden itibaren yukarıya doğru sıralıyordu  öpücüklerini.

Baldırlarıma kadar öpücüklerini sürdürdü sonrasında hafifçe kafasını kaldırarak gözlerimin içine bakarak kasıklarıma yakın bir kısma sertçe ses çıkararak öpücük bıraktı.  Ardından da öptüğü yeri ısırdığında kendimi tutamadan inledim.

"Ahh, Hasan." Belimi yukarıya doğru yükseltip imlememle Hasan tekrar gözlerime baktı ama izin ister gibiydi. Bir şeyler yapmak istiyordu ama benimde rızamı istiyordu. Nasıl anladım bilmiyorum ama tel yaptığım basımı sallamaktı.

Onayımla birden tam kadınlığımın üzerine ic çamaşırımı umursamadan öptü. Sabahtandır bana her dokunduğunda zevkin en güzelini yaşıyordum sanıyordum ama şu andan itibaren tamamen fikrim degimisti.

"Hasan. A-ah yapma pis." Zevk içindeyken söylediğimle omuzunda olan bacaklarımı sıktığında ona baktım. Bakmamla dilini çıkartarak kadınlığımdan göbek deliğime kadar diliyle yaladı.

Ellerimi saçlarına atarak kendime bastırdım. Az önce onu uyardığım için kendimi öldürmem gerekiyor. Bir insan nasıl diliyle bu kadar zevk verebilirdi.

İc çamaşırım kenarından tutuğunu hissettim. Yavaşça üstümden çıkardı Hasan. Ben ise gözlerim kapalı sadece teminde hissettiğim elleri ve dudaklarıyla tamamen beni soymasını bekliyordum.

Tamamen üstümden çıkan çamaşırımla beraber  sadece sütyen ile kalmıştım. Tenimde hissetmediğim dudaklar ve eller ile gözlerimi açıp Hasan'a baktım. Odağı tamamen kadınlığımdaydı.

Dikkatli bakışlarıyla utanarak ellerimle kapatmaya çalıştım ama hemen ellerimi tutarak buna izin vermedi. Basını iki yana sallayarak bunu yapmamı istemediğini belli etti.

Utana sıkıla elleri çektim ama o bana bakıyorsa ben de ona bakmaya başladım. Utansam da merak ediyordum, beni beğenip beğenmediğini.

Derince yutkunma sesi yankılandı oda da. Sonrasında ise Hasan omuzlarında olan bacaklarımı diz kapaklarımın altından tutarak yukarıya doğru kırdı. Artık tamamen her şeyim ortadaydı ve ıslaklığım gözlerinin önündeydi.

Hasan önce baktı ardından kasıklarıma yaklaşarak diliyle baştan aşağıya bu sefer çamaşırlar olmadan yaladı. Bunu yapmasıyla derince inledim. Saçlarından tutarak kendime bastırdım.

Bu saatten sonra utansam da kaçsam da nafileydi çünkü bir yangının ortasındasın ve yangınını söndürecek tek şey ise Hasandı.

Hasan adeta bacak aramla öpüşüyordu. Diliyle yalıyor, ısırıyor ve emiyordu. Ben ise sadece kendimi ona bastırmaktan başka hiçbir şey yapamıyordum.

Diliyle kadınlığımı zorlamaya başlamasıyla en yüksek inlememi bıraktım odaya.

"Hasan, kocam yetmiyor." Basını kendime bastırarak söylediklerimle durdu. Bu hiç hoşuma gitmemişti. Bu kadar zevke içindeyken kendimi eksik hissettim anında. Ondandır saçlarında olan ellerimle basını kendime bastırarak.

"Durma, durma devam et." Hasan duralamadıktan sonra gözlerime bakarak yan bir şekilde güldükten sonra tekrar öpüp emmeye başladı.

Bir süre sonra diliyle kadınlığımdan göbeğime ardından ise yukarıya doğru öperek ısırmaya başladı. Yerden kalkarak beni yatağın kenarından alarak tam yatağın ortasına doğru yatırdı.

YANKISIZ - BERDELWhere stories live. Discover now