22.Bölüm: "Kraliçe Geri Dönüyor"
Herkese merhabalar efendim. Nasılsınız bakalım? Yeni bölümü beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayalım... Paragraf araları sizi bekliyor... Bu bölümde benim ve Savaş'ın dilinden de okuyacağız. Size şimdiden iyi okumalar...
Savaş'ın anlatımıyla.
Tara bugün yine toplantı düzenlemişti. Defne'yle evlendikten sonra bu toplantılar anlamadığım bir şekilde sık sık düzenlenmesi dikkatimi çekmiyor değildi. Ama bu kez konu farklıydı. İstemsizce ve can sıkıntısıyla gidiyordum. Aklımda binlerce düşüncelerim beni rahat bırakmıyordu.
Kuleye girdiğim anda büyük bir masada herkes yerini almıştı. İçeri girdiğimde tüm bakışlar üzerimdeydi. Tara üyeleri hepsi oradaydı. En başta Ziya Asraf oturmuştu.Masada yerime geçtiğimde Tara üyesi olan Semih tek kaşını kaldırarak bana baktı. "Karakurt da geldiğine göre artık başlaya biliriz." Daha Defne olayı ortaya çıkmadan önce zaten Semih'le rakiptik. Fakat Defne'nin eski nişanlısı olduğunu öğrendiğim günden sonra ona karşı hırsım daha da artmıştı. Defne'ni kıskanmıyordum fakat onunla olmasını da asla istemiyordum. Defne'ni onunla yan yana görmek bile sinirimi bozmaya yetiyordu.
Defne'ni ondan uzak tutmak istememin nedeni buydu. Ama bunu ona ben söylemezdim. Bu hakka sahip değildim.
"Şimdi hepiniz neden yine toplandık diyeceksiniz" dedi Ziya. Hepimize teker teker bakış attı.
"Evet, soruyoruz neden?" dedi Taha tahammülsüzce. Çünkü daha yeni toplantı yapmıştık. Yeniden toplanmamızın nedenini anlamıyorduk.
"Bu sefer size yeni bir konuyla geldim. Halil Kantar geri dönüyor Türkiye'ye." Bu bilgiyi ben bildiğim için pek şaşırmadım açıkçası. Fakat erken dönmesi beni birazcık germişti. Herkesin yüzünde garip bir ifade. Küçümser gibiydi. Çünkü herkes ondan bariz şekilde nefret ederdi."Döner dönmez sakin durmayacağını da biliyoruz. Bir şeyler yapacak kesin. Bu yüzden dikkatli olmalısınız. Çünkü intikam için geri döneceğini söylemiş bir röportajda. Ne İntikamı? Hangi intikam bilmiyorum ama yapacağı sıradan bir şey olmaz. Bu yüzden güvenlik önlemlerinizi alın. Yaptığı tek hatada kellesini alın. Ama eğer ki sizi konuya katmıyorsa yani işi sizle değilse o zaman hemen aradan çıkın. Çünkü Tara çetesi olarak onunla yüz göz olmak istemiyoruz. Adam Kartalların üyelerinden sadece bir tanesi. Ne için döndüğü belli değil. "
Benim bizzat intikamım vardı onunla. Onu hiç sağ bırakır mıydım? Ama en acısı intikamım yüzünden Defne'nin harcanmasıydı. Defne bunların hiçbirini hakketmiyordu. Ama o adam yüzünden Defne'ni kendimden uzaklaştırmam gerekiyordu. Ben onun için tehlikeliydim. Bana bağlanırsa onu koruyamazdım. Açıkçası hiç bu kadar zor bir karar vermek durumunda kalmamıştım. Babam abimin İntikamı için Defne'ni harcamamı ve intikamımı almamı istiyordu. Dilara hanım ise Defne'ni o adamdan korumamı istiyordu. Dilara Aksoy'un zamanında bana yardımı çok olmuştu. Ayrıca Harun beye de can borcum vardı. Ama benim Savaş Karakurt olmamın nedeni intikamımdı. Abimin intikamı. Peki bu intikamı nasıl alacaktım? Bana emanet edilen suçsuz bir kadını nasıl harcayacaktım? Önceliğim onu korumaktı. Her şeyden herkesten. Zamanı gelince ise ona zarar vermeden hareket etmem gerekiyor. Ama onu korumam için de bana bağlanmaması gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaş'ın Yıldız'ı
ActionBaşlama tarihi. 01.09.2024 Arkadaşını kurtarmak için polisle anlaşarak evlendi. Fakat arkadaşının peşinde Savaş Karakurt denilen mafya lideri vardı. Böylelikle Savaş Karakurt onun işlerine çomak sokan Defne Yıldız Aksoy'un da peşine düşmüş oldu. Pol...