{39} Cesedi saklamakız lazım (2)

21 3 10
                                    

İkili eve girdiğinde Salih salona yönelince Karaca "Amca nereye?"

Salih "Kan kokuyor her yerim , Sadiş sinirlenir , duşa girmeyede amanım kalmadı" der kendini kanepeye bırakıyoken

Karacada amcasının önünde sağda duran koltuğa oturup "Mutlu musun?" der

Salih "Genel olarak hayır , seninle ve sıpa ile vakit geçiriyoken garanti evet , Celasun 10m cevreme dahil oluncada bi mutluluk yükleniyor da sen hangi dalda mutluluğumu sorguluyosun?"

Karaca sessince gülüp "İltifat için teşekkürler , Saadet ablayla diyorum , mutlu musun?"

Salih "Bunu çok düşündüm ve galiba baya uzun bi süre öncede cevabını bulup düşünmeyi bıraktım"

Karaca "Korkuyorum sormaya ama cevabı ne?"

Salih kanepeye sırtını iyice verip "Boş ver ya , cevab hiç bi şeyi değişmiyicek"

Karaca "Amca , eğer mutlu değilsen boşana bilirsin , Saadet abla iyice alkola bağladı kendini , oğlun sende kalır , sende seninle kalırım , İdrisle ilgilenirim , Saadet ablada istediği zaman görür oğlunu"

Salih "Neyi değişicek ki bu ? Bi fark olmayıcak"

Karaca "Hayır olucak , belki sen yeniden aşık olucaksın , belki Saadet abla yeniden biriyle evlenir , ikinizde mutlu olursunuz, hem İdris içinde iyi olmaz mı bu ? Çünki ćocuk büyüyor , zamanla fark edicek sizin iletişim sorununuz ve yüzünüzde 'sahte mutluluk' maskeleriniz olduğunu"

Salih cevap vermezken Karaca amcasının elini kavrayıp "Aç içini , kardeßinin mezarına değil kardeşinin kızına anlat , anlat ki yanıt al"

Salih "Saadet beni sevmiyor , yani seviyor ama aşık olarak değil , bende ona aşık değilmişim bunu anladım

O çocukken olan Salihi seviyor , ben Salih olmaya çok uğraştım ama beni hep Vartolu Sadettin yaptılar ve Sadiş Sadettini sevmiyor

O kafasında bi kalıp kurmuş ve onu bende bulmaya çalışıyor , ben ve o birleşip biz olamıyoruz"

Karaca "Bence şu savaştan önce içindeki savaşa son ver , Şahram bu gün sabah Afganistana gitti ya , 2 haftaya dönücek , hem o zamana kadar dönüş yoluna tuzak kuralım hem de sen boşan"

Salih "Bi ilişki danışmanı tanıdığım var , ona gidersek iki güne bir birimizi anlayıp bitire biliriz bu hayallerden oluşan ilişkiyi"

Karaca "Heyt be , işte benim amcam bu , kandırma kendini" diyip sarılır ona

İkili ayrîlınca Salih "Şu an kendimi iyi hiss ediyorum , duş ala bilirim gibi"

Karaca "Gel benim banyada duş al sonrada amca yeğen beraber uyuyalım"

Salih sessizce gülüp "Tamam , ben gidip kıyafetlerimi götürüp geliyorum"

...

Kahvaltıdan sonra ikili terapiste gitmişti , Salih anlatmıştı ilk kendi düşünce ve duygularını , sonrada Saadet , terapistde onların 'Şiddetli geçimsizlik' durumunda olan ilişkilerine yardımcı olmaya çalışmıştı

...

2 gün sonra , Yamaçlar kahvaltı yapıyorken kapı çalmıştı

Efsun kapıyı açınca elinde valizle dikilen Saadeti görür

Saadet "Gire bilir miyim?"

Efsun "Tabi buyur" der

Salona geçtiklerinde Cumali "Saadet ? Noldu ?"

Saadet "Salihle boşandık"

Damla "NE?"

Yamaç "Nasıl yani?"

kan kokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin