Sorry 'Gözlerime bak' ve ya 'Yorgun aşık'a yb gelmeliydi ama yetiştiremedim , bununla idare edin
Erkan "Bi an asansör boşluğuna düştünüz sandım . Ne kadar geç çıktınız"
Aras kendini toparlayıp asansörden çıkar ve "Kimsin sen?" der bu yakışıklınınbismini bir an önce öğrenmek için
Erkan şu anda önündeki adamın gülüşüne erimemek için zor duruyodu
"Ben Erkan Kolçak , yeni asistanınızım" diyip elini uzatır
Arasın gülüşü solmuş ve kaşları çatılmıştı , işten atmak için her şeki yapacağı çocuk(?) bu muydu ?
Aras "Beni nereden tanıyosun?" der ciddi bi ifadeyle
Erkan eli boşta daha fazla kalmasın diye geri çeker ve "Baban fotoğrafınızı gösterdi dün"
Aras içinden "Keşke banada gösterseydiler senin fotonu , böyle mal gibi kalmazdîm"
Erkan "Dünyadan Bulut beye , yaşıyonuz mu?"
Aras "Beni takip et" diyip önden yürümeye başlar ve kendi odasına girer
Erkan odaya girdiğinde kısaca etrafı tarar , kocaman sade bi iş odasıydı , Erkan içinden "Ne demek odasında oyun konsolu yok?"
Aras koltuğuna oturunca Erkan ayakta dikilmeye devam ediyodu
Aras göz teması kuramıyodu böyle , bu nedenle "Niye oturmuyon?" der
Erkan içinden "Kucağına mı?"
Erkan dışından " 'Otur' demediniz ki"
Aras öndeki koltuğu işaret edince Erkan oraya oturur ama içinden "Tüh ya kucağını bekliyodum" der
Aras "Şimdiden diyeyim seni kovmak için elimden geleni yapıcam"
Erkan sinsi bi aslan gibi gülümseyip "Beni kovmak için elinden gelenin fazlasını yapman lazım"
Aras içinden "Şımarık , tam beklediğim gibi"
Aras "Sana görevler vericem ve bu görevleri bitiremezsen kovulucaksın yani kısacası kovulucaksın"
Erkan içinden "Amk neye kinlenmiş bu ? Ben aşk olur sanmıştım , ilk defa hislerimde yanıldım galiba"
Erkan "Niye kovulmamı istiyorsunuz?" der resmi konuşmaya geçerek
Aras "Çünki asistanlık tecrüben yok"
Erkan "Her kes bu bahaneyi deseydi hiç kimse asistan olamazdı çünki am'dan asistan olarak çıkmıyoz biz"
Erkan içinden "Anlık sinirden şekerim oynadı"
Aras "Seni kovmak için her şeyi yapıcam"
Erkan kalkıp "Bende kalmak için her şeyi yapıcam . Başka bi arzunuz?"
Aras "Kahve yap bana"
Erkan içinden "Ay en iyi olduğum yerden geldi"
Erkan "Tabi Americano ? Mocha ? White Chocolate Mocha ? Latte ? Macchiato ?Cappuccino ? Flat White ? Cold brew ? Nasıl bi şey istersiniz?"
Aras sinsice sırıtıp "Türk kahvesi"
Erkan "Hı ? T-türk?"
Aras "Orta olsun , bol köpüklü olmazsa içmem"
Erkan odadan çıkıp ilk gördüğü adamdan mutfağın yerini öyrenip oraya yönelir
...
Şirketin mutfağında , Erkan "Türk kahvesi nasıl yapılıyo ki ? Türk kahvesi severimde hiç yapmadım ki"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kan kokusu
ActionVartolu Sadettin tek bölümlük hikayeler Biten hikayeler : {1} Köksüzler {2} VarYam istek {3} Özür dilerim {4} S!kilmiş hayat {5} Ölüm {6} İhanet {7} Mahv edilmiş hayat (part 1&2) {8} Başka bi evrende {9} Koçovalı brother texting {10} VarYam istek...