{6} İntihar

180 50 100
                                    

*Koçovalı'lar hepsi oturmuştur. Yamaç bilgisayarı açar ve Salih'in onlara bıraktığı videoya girer , her kes izlemeye başlar*

Video :

*Salih bir sandalyede oturmuşdur*

Merhaba , Ben Salih Koçovalı , namı-değer Vartolu Sadettin. İdris Koçovalı'nın Mihriban'dan olma gayrı meşru oğluyum. Ben daha bi'kaç günlükken Sultan Koçovalı annemi zorla , bi'mal gibi. Kasım diye biriyle evlendirmiş.

Annem o caniyle yıllar geçirdi , sonrada Kasım annemi ö/dürdü. Annem mezara , Kasım hapise ben ise Varto'ya postalandım.

Varto'da benim dedem varmış , o bana bakar dediler , ama oda Kasım'dan farklı çıkmadı.

Dedemin ismi Salih'miş , bu yüzden bana kızdı , ve bana "Sadettin" ismini verdi. Sonra bi'gün o ö/dü, tam kurtuldum dedim ama her şey daha yeni başlıyodu.

Bi'çeteyle beraber kaçağa çıkmaya başladım , ismimede Salih diyodum hlaa , sebebei ise "Babam Salih nerede diye sorarsa beni bulsun" diye. Ve zamanla anladım ki, babam beni aramıyor , aramıyıcak bu yüzden ismimi

Sadettin yaptım , intikam almak için plan kurdum , para topladım , silah aldım.

Beni köle gibi kullanan o insanları ö/dürdüm. Sonra kaçtım , kimya kafası var bende bu sayede işleri büyüttüm.

Tahmini bi 10 sene sonra Varto'da "Vartolu Sadettin" olarak ortaya çıktım , sonra buraya Çukur'a geldim.

Ailemi araştırmaya başladım. 4 kardeşim olduğunu öğrendim.

Abim Kahraman'ı ö/dürdüm.

Sonra babamla yüzleştim ve öğrendim ki , ben olduğumda o hapisteymiş , benden haberi olmamış ,

ve Sultan Koçovalı ile Kötü Vezir beni babamdan ayırmış.

Peki diyelim ki , benden haberin olmadı ama insan hićmi sormaz "Gonca diye güzel sesli o kız nerede?" diye Gonca benim annemin sahne ismi.

Ve ben bunuda anladım ki, İdris Koçovalı bi'gün eşinden bıkar ve bi'kızla tanışır , kız "Bu adam beni seviyor" der ama o adamın duyguları bir hevesten ibaretmiş sadece.

Ve yine bu İdris Koçovalı hapisten çıkınca'da Sultan'ına koşar , Gonca'yı o saf kızı unutur.

Ben geldiğimde öğrendim ki , İdris'in iki veziri var.

Emmi ve Paşa , kötü vezir hangisi bunu bilmediğim için ikisine birden yürüyecektim.

Ama onuda öğrendim kötü vezir Paşa , Sultan Koçovalı'nın emriyle bunları yapmış.

Ama bunlar değildi !ntihar kararı vermemin sebebi ,

sebebi benim sevdiğim bir kız vardı-Saadet

Sultan Koçovalı benden intikam almak için onu Cemil diye biriyle evlendirmeye karar verdi.

İlk kez babamdan bir şey istedim.

"Sadiş'imi bana geri ver" ama o benden intikam almak için "kızım" dediği Saadet'i bile harcadı.

Ben Kahraman Koçovalı'yı ö/dürdüğüm için Koçovalı'lar ve Çukur beni hep dışladı ,

ö/dürmeseydim de dışlayacaktı zaten ,

sonuçta ben İdris baba'nın p!ç oğluyum.

Kardeşlerim ne yaptı.

Cumali biraderim zaten beni sevmiyodu onun işine geldi bu durum.

Diğer yarım Selim düğüne engel olmaya çalıştı ama başarısız oldum.

Babamın oğlu Yamaç , ah işte o en büyük darbeyi vurdu bana. Beni nezarete attırdı , düğüne engel olmamı engelledi. Ve bana gösterdi ki , o "Babamın oğlu" değil Sultan'ın oğlu. Galiba fazla uzattım , ama son sözlerim ya o yüzdendir her halde.

*Eline bir ses kayıt cihazı alır*

"Kız Sadiş , Sadiş"

*Cümlesini kayd eder*

Bunu Saadet'e verirsiniz.

Tüm paramı 4 hisseye böldüm.

100'den 25'li şekillerde. 1-ci'si Medefin , kaptan olma hayalini gerçekleştirir. 2-ci'si Selim'in , yeni hayat kurur belki kendine. 3-cü'sü Sadiş'in ,

Cemil'den kurtulup Vartolu'ya gelir belki. 4-cü'sü Yetimhane'lere gidecek , benim gibi çocuklar azcıkta olsa sevinecek.
Ve bana ne oldu.

Pazar günü saat 08:45'de 16-cı kattan atlayarak !ntihar ettim. Şimdi ise Annem'in yanında bi'mezarda yatıyorum.

Mezar taşıma "Salih (Vartolu Sadettin)" yazarsınız . Koçovalı yazmazsınız , çünki ben asla bi Koçovalı olamadım.

Ha bide annemin yanında yatmamın nedeni Haseki Sultan'ımız zaten beni Koçovalı Mezarlığı'na bırakmazdı.

Selim,Medef,Sadiş üzerinizde bi'hakkım varsa helal ediyorum , sizde helal edin. Ve en çok üzüldüğüm şey de siz üçünüzü üzucek olmaktır.

Başka kim üzülür bilmem ama umrumda bile değil. Ama sevinenlerin sayı üzülenlerden daha çok olucak.

Defn merasimime ise bi'çok adam gelicek bazıları Vartolu Sadettin için , bazıları ise Koçovalı Salih için ama Koçovalı Salih için Salih için değil.

Ve Allah biliyo ya bana bunu yaşatanlara hakkım helal değil.

O cehennemde bile umudum vardı benim , Türkçe ögretmeni olacak Sadiş'le evlenicektim ama olmadı.

Paşa-Kötü Vezir umarım kör bir kurşun seni bulur , Sultan Koçovalı umarım ölmezsin ama yaşamazsında. Neyse , söyleyeceklerim bu kadar.

Yamaç...Yamaç'ım  , seni aff ediyorum , hakkım varsada helal olsun. Bunu söylemek istedim çünki benim yüzümden vicdan azabı çekmeni istemedim. Hoşça kalın.

*Video sonlanır.*

Bir yıl sonra , Yamaç Mihribar'ın mezarında dua okuduktan sonra , Salih'in mezarının kenarına oturur.

Yamaç : Nasılsın babamın oğlu şu an saat 08:00 ve 45 dakika sonra sensizliğin 1 yılı tamamlanıcak. Ne hakkın vardı beni sensiz bırakmaya.

Senden sonra burası çok değişti be Salih'im. Selim Cemil'i ö/dürdü ve ailesiyle birlikte Paris'e taşındı. Eşiyle güzel bi'hayatı var şu anda ve senin ona bıraktığın parayla vakıf kurdu orada. Ve en büyük yardımcılarıda Azer ve Akın. 2 erkek torunu var , Karaca'nın oğluna Salih , Akın'ın oğluna Sadettin isimlerini koydu.

Medet uzak yol kaptanı oldu.

Sadiş ise Varto'ya taşındı , orada kimsesiz çocuklara yardım eden bi'dernek kurdu , senin ses kaydını hala saklıyo ve bence ömrü boyu saklıyıcak.

Kötü Vezir-Paşa bir çatışmada ö/dürüldü , Annem ise yaşıyo ama senin dilediğin gibi yaşıyo , konuşmuyo , gezemiyo , emirler veremiyo , ve kendi iradesiyle yemek bile yiyemiyo.

Babam-o hala Çukur'un babası ama evlatlarının babası olamadı.

Oğulları - Kahraman ve Salih soğuk mezardasınız.

Oğlu - Cumali eşi ile birlikte Ankara'da yaşıyor.

Diğer oğlu - Selim ailesiyle birlikte uzaklarda güzel bir hayatı var.

Kızı - Sadiş Varto'da sevdiceğinin son arzusunu gerçekleştiriyor.

Ve oğlu - Yamaç , Yamaç ise bu gün eşi Sena'yıda alıp çok-çok uzaklara gidicek , ve mutlu olucak.

Kendine iyi bak olur mu ?

Babamın oğlu !

~BU SALİH'İN İLK Ö/ÜMÜ DEĞİLDİ AMA SON OLDU~

Hikayenin sonu

23eylül2023

Salihin intihar notu kitabına atmıştım bunu tek bölüm olarak ama burada dursun dedim

Böyle bi sahne yazmakla kalbimi parça pinçik etdim

kan kokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin