— Цін Ге, що там сталося? Чим ти займалася у своїй кімнаті, що привабила Небесну кару? — спитав Фен Сяо.
Адже Небесну кару могли викликати лише три речі: небесний скарб, прорив у вдосконаленні чи створення виняткового еліксиру.
- Лен Шуан, охороняй вхід, нікого не впускай, - сказала Фен Цзю.
- Так, - відповіла Лен Шуан, яка стояла біля входу до зали.
Фен Сяо, побачивши це, відчув, як його серце заколотилося.
— Дідусь, батьку, сідайте, — сказала Фен Цзю і, посадивши приголомшеного Фен Сяо, підсунула до столу ще один стілець і сіла між ними.
— Дивіться, це пілюля Преображення з п'ятьма смугами.
Старий Фен прожив довге життя, але ніколи не бачив пігулок із п'ятьма смугами, і, крім того, цю пігулку приготувала його онука! Він був такий схвильований, що його обличчя почервоніло, а руки затремтіли.
- Добре, добре! Фен, моя дівчинко, ти прославила нашу родину!
На відміну від старого Фен, який зумів зберегти самовладання, Фен Сяо був настільки вражений, що знепритомнів.
- Батько?- здивовано вигукнула Фен Цзю.
— І це все, на що ти здатен? — засміявся старий Фен, дивлячись на нього.
- Батьку! — здивовано вигукнула Фен Цзю, а потім засміялася: — Лен Шуан, поклич пару стражників, нехай відведуть батька до його кімнати.
— Так, пані, — відповіла Лен Шуан і, покликавши двох стражників, наказала їм віднести Фен Сяо до його кімнати.
Фен Цзю підійшла до столу, простягла старому Фен пляшечку з пігулкою Преображення і сказала:
— Дідусю, це тобі, пігулка Преображення.
- Мені? — старий Фен був приголомшений, він похитав головою. — Не можна це твій еліксир! Ти три дні і три ночі не спала, щоб його приготувати, і, мабуть, витратила багато духовних трав. Залиш його собі. Я вже старий, ця пігулка мені не допоможе.
- Хто сказав, що не допоможе? — з хитрою посмішкою спитала вона. — Дідусю, ти навіть не знаєш, що то за пігулка!
Вона зробила паузу і продовжила:
— Ти знаєш, що ця пігулка Преображення здатна очистити тіло практика бойових мистецтв від усіх домішок, що накопичилися за роки, загартувати кістки і розширити меридіани? Більше того, оскільки тіло очищується, а кістки та меридіани зміцнюються, швидкість удосконалення протягом наступних двох місяців значно зростає.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Чарівний Примарний Лікар
Phiêu lưuУ неї було все, вона була всім... Загадковий лідер таємної організації, висококваліфікована в медицині та отрутах, яка вчиняє приховані вбивства. Загинула внаслідок нещасного випадку, і переродилася в тілі знівеченої молодої дівчини. Обличчя спотвор...