Частина 7.Кровопроливна битва

3 1 0
                                    


Тим часом у Персиковому гаю Фен Цзю, яка провела цілий місяць, займаючись приготуванням еліксирів, вже навчилася контролювати вогонь і духовні сили.

За цей місяць їй лише одного разу вдалося приготувати еліксири з п'ятьма смугами — того разу, коли вона привабила Небесну кару в маєтку Фен. Оскільки вона не хотіла знову викликати грозу, то в Персиковому гаю вона готувала лише еліксири п'ятого та нижчого рангу.

Зазвичай пігулки Основи мали дві чи три смуги. Еліксири вищого рангу, звичайно, існували, але вони вважалися дуже цінними, і їх рідко можна було знайти на аукціонах.

Духовні трави, необхідні для таблеток Основи, були досить поширені, але приготувати їх пігулки було непросто.

Фен Цзю провела експеримент. Вона витратила п'ятдесят порцій трав, але їй вдалося приготувати лише дві партії пігулок, і кожна пігулка мала всього три смуги.

Для Фен Цзю, яка хотіла досягти Досконалого підґрунтя, пігулки з трьома смугами не годилися. Чим нижче був ранг еліксиру, тим більше він містив токсинів, і тим слабшим був його ефект. Їй були потрібні пігулки з п'ятьма і більше смугами.

Лен Шуан увійшла у двір і, побачивши, що її пані займається приготуванням еліксирів, нерішуче зупинилася біля входу.

Фен Цзю, не підводячи голови, запитала:

— Щось сталося?

Вона закінчила готувати партію кровоспинних еліксирів, склала їх у пляшечку, а потім почала забирати трави зі столу.

— Пані, містом ходять чутки, — сказала Лен Шуан, підходячи до неї.

- Чутки? Вони про мене? - Фен Цзю підвела голову. Вона розуміла, що, якби ці чутки не торкалися її, то Лен Шуан не виглядала б такою невпевненою.

— Так, пані, вони про вас.

Лен Шуан зробила паузу і продовжила:

— Наслідний принц Цін Тен відправив сватів до правителя. Він хоче взяти вас у наложниці. Імператор, не спитавши дозволу у пана і старого пана, погодився.

Фен Цзю, почувши це, підняла брови:

— Наслідний принц Цін Тен? Я його не знаю.

Вона була здивована і запитала:

— І що зробив батько?

— Пан, як тільки дізнався про це, одразу ж подався до палацу, щоб побачити правителя, але його не пустили далі за ворота. Тоді правитель послав міністра, щоб той зачитав імператорський указ, але пан викинув його за ворота, сказала Лен Шуан.

Чарівний Примарний ЛікарWhere stories live. Discover now