Частина 10. Став живим мерцем

4 0 0
                                    

Усі з нетерпінням чекали новин із маєтку Фен. Однак, якби сім'я Фен сама не захотіла повідомити їм чогось, то вони б нічого не впізнали.

Адже всі в маєтку Фен, стражники, слуги та служниці, були ретельно відібрані. Говорили, що навіть слуги та служниці були поділені на тих, хто працював у зовнішньому дворі, та тих, хто працював у внутрішньому дворі. Слугам із зовнішнього двору було неможливо входити у внутрішній двір.

Тому, щоб дізнатися, що відбувається в маєтку Фен, потрібно було, щоб сім'я Фен сама повідомила їх про це. В іншому випадку, всі їхні спроби були б марними.

Але всі в місті знали про напад на Фен Сяо, і лікарі казали, що він не переживе цієї ночі. Тому, чи живий він чи мертвий, родина Фен повинна була зробити оголошення, і тоді всі б все дізналися.

Нарешті опівдні новини з маєтку Фен досягли міста.

- Що? Фен Сяо не помер, але він у комі? Він став живим мерцем? Хіба це не те саме, що смерть?

- Так, він не помер. Кажуть, що ліки, які приніс Чорний ринок, врятували йому життя, але отрута проникла до його внутрішніх органів, а також у нього зламані ребра, і пошкоджені органи. Він впав у кому, і кажуть, що він, швидше за все, вже не отямиться.

- Правда? Якщо він став живим мерцем, то краще б він помер!

— Так, він великий генерал, майстер на рівні Воїна-володаря, а тепер він у такому стані... це гірше за смерть, — сказав інша людина, хитаючи головою.

— Ех, коли генерал Фен помре, то боюся, що з маєтком Фен...

— А нам що? Таке відбувається постійно. Думаю, щойно бічні гілки клану Фен почують цю новину, то вони почнуть діяти, — сказала інша людина.

— Бічні гілки? Але клан Фен не схожий на інші клани. Вони вже давно розділилися та живуть окремо. Навряд чи бічні гілки захочуть втручатися.

- Хе-хе, хто знає? Фен Сяо при смерті, залишилися тільки старий Фен і його онука. А ви хіба забули, що у старого Фен проблеми з пам'яттю? Хоча останнім часом він не мав нападів, але хто знає, коли вони знову почнуться? До того ж, його внучці лише шістнадцять років, вона ще слабка і недосвідчена, вона не зможе контролювати клан Фен. Думаю, біля маєтку Фен незабаром розпочняться проблеми.

— Не факт, адже кажуть, що старша пані вже одержала жетон голови клану. Стража Фен підкоряється їй, хто посміє напасти на маєток Фен?

Чарівний Примарний ЛікарWhere stories live. Discover now