Частина 15. Передача влади

3 0 0
                                    

Після довгого і насиченого дня, коли гості нарешті розійшлися, слуги розпочали прибирання. Гуань Силінь провів Фен Цзю до маєтку Фен, і вони втрьох сіли за стіл, щоб обговорити минулий день.

— Чудово, якщо вже всі прийшли, це означає, що вони тебе поважають. Навіть якщо твій клан ще невеликий, ти зміг зібрати всіх голів родин Юнь Юе. Це велика честь, — з усмішкою сказав дідусь, схвально дивлячись на Гуань Силіня.

— Якби не ваша допомога, дідусю, то сьогодні я точно втопився б у справах, — ніяково сказав він. — І дякую тобі, Сяо Цзю, що попросила людей із Чорного ринку надіслати подарунок. Коли гості почули, що це подарунок від Примарного Лікаря, очі на лоб полізли.

— Ха-ха-ха, ще б пак! Примарний Лікар це дуже важлива персона. У нашому Яо Жі навіть наймогутніші сім'ї хотіли б познайомитися з ним, — з гордістю сказав дідусь, дивлячись на Фен Цзю.

Ніхто не знав, що цей знаменитий Примарний Лікар був його онукою.

— Дідусю, тепер, коли брат переїхав до свого нового будинку, нам треба зайнятися справами маєтку, — сказала Фен Цзю, дивлячись на дідуся, що сяяв від гордості.

— Ти маєш на увазі передачу влади? — дідусь перестав усміхатися і глянув на неї. - Я вже все підготував. Завтра вранці я піду до палацу. Навіть якщо наша сім'я відмовиться від титулу генерала, ніхто не наважиться нам погрожувати. І, крім того, без цього титулу ми зможемо жити вільніше.

- Тобі потрібна моя допомога? Я можу піти з тобою.

— Ні, ні, залишайся вдома. Я сам все зроблю, — махнув рукою дідусь.

- Добре, - кивнула Фен Цзю і, звертаючись до Гуань Силіня, сказала: - Брате, ти сьогодні багато працював. Іди додому та відпочинь.

- Так, я піду. Якщо щось трапиться, клич мене, — з усмішкою сказав він, кивнув їм і пішов.

— Дідусю, я піду подивлюся, як там Білий Старий, — сказала Фен Цзю.

— Іди, — кивнув дідусь, з усмішкою дивлячись на неї.

Про те, що Білий Старий урятував Фен Сяо, знали лише вони втрьох. Вони були здивовані, що він зміг протистояти майстрам на піку рівня Воїна-володаря, але не змогли визначити його ранг.

Адже він був духовним звіром, що мутував. Зазвичай, він був лінивим і любив жінок, і найбільше у світі любив поїсти. Якби не той випадок, то ніхто не звернув би на нього уваги.

Чарівний Примарний ЛікарWhere stories live. Discover now