Частина 5. Три удари блискавки

8 1 0
                                    

— Батьку, Цин Ге вже три дні і три ночі не виходить зі своєї кімнати! Можливо, з нею щось трапилося? Може мені варто зайти? — Фен Сяо неспокійно ходив біля двору. Слуги не пускали його всередину, і він не знав, що там відбувається.

Старий Фен глянув на нього.

— Ти що, не бачиш, що я стою тут і чекаю? Фен сказала, щоб її ніхто не турбував. Коли вона закінчить, то сама вийде. Не хвилюйся, з нею все буде гаразд.

Хоча він говорив це спокійно, старий Фен раз у раз поглядав на подвір'я.

Він, звісно, ​​хвилювався. Вона вже три дні та три ночі була у своїй кімнаті! Фен Цзю виходила лише для того, щоб взяти у Лен Шуан їжу, але не лягала спати. Як вона взагалі могла це витримати?

Старий Фен трохи подумав і сказав Лен Шуан, яка стояла на сторожі біля воріт:

- Сходи, подивися, вона скоро вийде?

Але Лен Шуан не зрушила з місця:

— Пані веліла мені тут чекати. Я не можу її турбувати, поки вона сама мене не покличе, — сказала Лен Шуан, а потім додала: — Старий пане, пане, ви можете йти. Я простежу, щоб усе було гаразд.

— Ех, гаразд. Якщо щось трапиться, одразу ж повідом, — сказав старий Фен і розвернувся, щоб піти, але помітив, що Фен Сяо все ще стоїть біля воріт, і спитав: — Ти чого стоїш? Пішли! Нема чого тобі тут хвилюватися.

Фен Сяо мовчки глянув на нього, думаючи: "Ти сам хвилюєшся, а кажеш мені!"

Однак, він не став більше чекати і пішов за старим Фен.

Лен Шуан провела їх поглядом, а потім знову зосередилася на охороні подвір'я. Приблизно за годину повітря наповнилося сильним ароматом лікарських трав. Вона здивовано подивилася у бік кімнати, де пані займалася приготуванням еліксирів.

«Невже пані досягла успіху?»

Цей аромат відрізнявся від того, що походив від ліків. Він був таким сильним і приємним, від нього у неї здійнявся настрій, і Лен Шуан відчула, як її втома пройшла. Їй стало дуже цікаво, що то був за еліксир, який пані приготувала.

Тим часом у кімнаті Фен Цзю, одягнена у забруднений одяг, витирала піт з чола. Вона затримала дихання, контролюючи вогонь та спрямовуючи духовні сили, щоб завершити конденсацію пігулки. Хоча повітря було наповнене сильним ароматом трав, вона не наважувалася розслаблятися.

Чарівний Примарний ЛікарWhere stories live. Discover now