Частина 8. Стан критичний

10 1 0
                                    

Коли люди похилого віку, які були на піку рівня Воїна-володаря, вивільнили свою ауру, Фен Сяо відчув, як кров приливає до його голови. Він насилу проковтнув, відчуваючи в роті металевий присмак.

Наступної миті, люди похилого віку, сконцентрувавши в своїх долонях енергію ці, кинулися до нього. Вони рухалися так швидко, що Фен Сяо навіть не встиг зрозуміти, як вони це зробили. Його тіло відкинуло назад.

- Бам! Бам!

Два удари припали йому в груди. Один кулаком, другий долонею. Кожен удар був наповнений потужною духовною енергією, смертельною та безжальною!

- Уф!

Фен Сяо застогнавши, виплюнув повний рот крові. Його тіло відкинуло назад, він відчував жахливий біль у грудях. Коли двоє старих знову кинулися до нього, він побачив, як один із них заносить руку, щоб ударити його по голові.

- І-го-го!

Білий Старий, шалено заржавівши, кинувся до старого і з силою вдарив його.

- Чорт!

Старий не встиг ударити Фен Сяо, і його відкинуло назад. Сила коня була неймовірною, навіть майстер на рівні Воїна-володаря не зміг встояти перед сильним ударом Білого Старого. Старий покотився землею, приземлившись на спину.

— Клята худоба!

Другий старий, побачивши, що цей кінь знову втрутився, розлютився. Він підняв із землі меч, наповнив його духовною енергією і вдарив по Білому Старому.

Спочатку він не хотів вбивати коня, але, оскільки він постійно їм заважав, він вирішив його позбутися!

- Пф-ф-ф!

Білий Старий пирхнув, ніби знущаючись з нього, розвернувся задом і вдарив його хвостом.

- Пф!

З його заду вирвалася хмара їдкого жовто-коричневого диму, яка потрапила старому прямо в обличчя. Водночас хвіст Білого Старого вдарив старого по голові, і той знепритомнів.

Побачивши це, люди, що залишилися в чорному, і їхній ватажок з жахом відсахнулися, намагаючись не вдихати дим. У цей момент Білий Старий, заіржав, припав до землі. Він підхопив Фен Сяо, який був тяжко поранений, і кинувся тікати.

Провідник, не втрачаючи жодної секунди, націлив свій арбалет на Фен Сяо. В його очах промайнув убивчий блиск, і він без вагань випустив стрілу.

Чарівний Примарний ЛікарWhere stories live. Discover now