Поки Фен Цзю наливала кашу, Гуань Силінь підійшов до ліжка і обережно підняв Фен Сяо, щоб вона могла нагодувати його.
Вона підійшла до ліжка, тримаючи в руках миску з кашею, подула на неї, щоб остудити, і, перш ніж почати годувати батька, сказала:
— Тату, я додала до каші трохи духовної рідини. Вона не тільки допоможе відновити твої внутрішні органи, а й відновить твої сили та стабілізує твої ці. Давай, їж обережно, не обпечися.
Дідусь, спостерігаючи за тим, як Фен Цзю дбайливо доглядає свого батька, посміхнувся і схвально кивнув.
Хто сказав, що тільки сини можуть бути добрими?
Хто сказав, що лише чоловіки можуть підтримувати честь сім'ї?
Все, що можуть робити чоловіки, можуть робити і жінки, і навіть краще!
У нього в сім'ї була лише одна онука, але вона завжди була слухняною та дбайливою. Зараз, коли в їхній сім'ї трапилося таке нещастя, якби він мав онука, то він, швидше за все, запанікував би і не зміг би впоратися з цією ситуацією.
А вона, шістнадцятирічна дівчинка, взяла на себе всі турботи про сім'ю. Вона лікувала свого батька, доглядала діда, намагалася заспокоїти всіх у маєтку, а також готувалася до того, що правитель може на них напасти. Дідусь, дивлячись на неї, відчував гордість і водночас біль у серці.
- Тату, поспи ще трохи, - м'яко сказала Фен Цзю. Вона нагодувала його кашею, і Гуань Силінь допоміг йому лягти назад. Залишивши Лен Хуа біля ліжка, вони вийшли з кімнати.
— Дідусю, брате, ходімо до мене на подвір'я, — сказала вона, дивлячись на них.
— Добре, — відповіли вони й кивнули.
Фен Цзю подивилася на Ло Юя та інших капітанів і сказала:
— Залишайтеся тут і бережіть двір. Без дозволу нікого не впускайте в кімнату.
- Так, старша пані! - відповіли вони хором.
Залишивши варту Фен охороняти двір, вони пішли у двір Фен Цзю.
Тим часом у палаці:
Повернувшись у свій палац, Мужунг Бо подивився на двох старих людей, які стояли в залі, і з сумнівом запитав:
— Що ви думаєте? Фен Сяо справді в комі і став живим мерцем? — Він не був параноїком, але ця ситуація здавалася йому неймовірною.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Чарівний Примарний Лікар
AventuraУ неї було все, вона була всім... Загадковий лідер таємної організації, висококваліфікована в медицині та отрутах, яка вчиняє приховані вбивства. Загинула внаслідок нещасного випадку, і переродилася в тілі знівеченої молодої дівчини. Обличчя спотвор...