— Здається, це була дівчина в чорному, досить гарна, але, на жаль, вона нарвалася на цих брата та сестру, — сказав хтось із натовпу.
— Ходімо, ходімо, подивимося! У нашому місті ще ніхто не насмілювався зв'язуватися з ними. Думаю, ці дівчата не місцеві, – сказала інша людина.
Почувши ці слова, Фен Цзю трохи примружилася. Вона подивилася в той бік, куди ішли люди, і запитала:
- Санні, ти наївся?
— Животик уже повний, але я ще не все доїв, — відповів Санні, з жалем дивлячись на вонтони, що залишилися у його мисці. Він продовжував їсти бульйон.
Побачивши це, Фен Цзю з посмішкою пошмагала його по голові:
— Якщо наївся, то більше не треба їсти. Не об'їдайся, скоро будуть тістечка!
Вона розплатилася за їжу, взяла Санні за руку, а іншою рукою повела Білого Старого у бік натовпу.
— Пане, ви зацікавилися цією жінкою? Бажаєте, щоб я її запросив? — спитав слуга, помітивши, що його пан не відриває очей від жінки у білій сукні.
Чоловік, що стояв, заклавши руки за спину, обернувся і глянув на свого слугу:
- Ти думаєш, ти зможеш її запросити?
Слуга здивувався і здивовано спитав:
— Пане, що ви маєте на увазі? - Хіба він не зможе запросити якусь жінку? Тим більше, що його пан був такою могутньою людиною, змусити цю жінку прийти до них було простіше.
Чоловік нічого не відповів, але, побачивши, як біла постать прямує у бік натовпу, він розвернувся і спустився вниз. Він вирішив простежити за цією жінкою.
Середніх років слуга, побачивши це, поспішив за своїм паном.
На площі, оточеній натовпом, худий чоловік лежав на землі, а зверху на ньому сиділа повна жінка. Чоловік уже досить довго намагався вибратися, але марно. Все тіло товстухі давило на нього, його обличчя почервоніло, і він ледве дихав.
— Скоріше... скоріше вставай! - Простогнав чоловік, намагаючись зіштовхнути з себе цю тушу.
— У-у-у... брате... у мене болить груди! Вона штовхнула мене ногою в груди! Боляче... так боляче, що я не можу підвестися, — простогнала товстуха, лежачи на спині. Оскільки під нею був її брат, вона не забилася, коли впала, але її груди сильно боліли від удару, і в неї не було сил піднятися.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Чарівний Примарний Лікар
AventuraУ неї було все, вона була всім... Загадковий лідер таємної організації, висококваліфікована в медицині та отрутах, яка вчиняє приховані вбивства. Загинула внаслідок нещасного випадку, і переродилася в тілі знівеченої молодої дівчини. Обличчя спотвор...