Частина 21. «Деревина Душі»

2 0 0
                                    

Фен Цзю витерла кров із меча Блакитної грані і з легким свистом повернула його в піхви. Потім вона підійшла до тіла священика і забрала собі всі його речі, не забувши навіть про мітлу з кінського хвоста, оскільки це був магічний артефакт. Навіть якщо вона сама не користуватиметься ним, то зможе його продати.

— Дякую вам, пане! Дякую вам! — за нею пролунали вдячні голоси, і Фен Цзю обернулася. Чотири духи благоговійно схилилися перед нею, їхні обличчя висловлювали глибоку вдячність.

- Вставайте. Мені треба дещо у вас спитати, — сказала Фен Цзю і, клацнувши пальцями, створила у своїй руці вогненну кулю, якою спалила тіло священика.

— Так, пане. Що ви хочете дізнатися? — спитали вони, допомагаючи один одному підвестися. Їхні постаті були напівпрозорими, здавалося, що їхні душі були нестабільні.

Фен Цзю глянула на них:

— Привид є привидом. Мені цікаво, як вам удалося зберегти свої душі? Якби один із вас став духом через образу чи невиконане бажання, це було б зрозуміло, але вас четверо, ціла родина. Як вам усім удалося зберегти свої душі?

— Пане, будь ласка, йдіть за нами, — сказали вони і повели її за собою до задньої частини сусіднього будинку. Там вони викопали із землі шматок червонувато-коричневої деревини.

— Не приховуватимемо від вас, пане. Ми змогли зберегти свої душі завдяки тому, що два роки тому один майстер попросив води. Ми приготували йому пісну їжу. Він сказав, що в наших серцях немає зла, тільки доброта, і оскільки наш онук Санні був ще зовсім маленьким, він дав нам шматок Деревини Душі, щоб ми могли відновити свої душі. Він наказав нам ніколи не завдавати шкоди людям. Усі ці два роки ми пам'ятали його слова і були вдячні йому. Ми ніколи не робили зла, але, на жаль, нас помітив цей священик. Якби не ви, пане, сьогодні вночі, ми перестали б існувати.

Почувши ці слова та побачивши Деревину Душі, Фен Цзю все зрозуміла. Значить, як усе було.

Однак, у неї виникло ще одне питання:

— Якщо цей майстер був таким добрим, чому він не забрав Санні з собою, якщо ви були духами?

— Ми просили його про це, — відповів молодий чоловік, дивлячись на Фен Цзю. — Ми благали майстра забрати Санні, оскільки ми були духами, і від нас виходила енергія Інь, яка могла нашкодити дитині. Але майстер відмовився і сказав, що коли прийде час, нам допоможе шляхетна людина. Після ночі ми зрозуміли, що майстер говорив про вас, пане.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: 2 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Чарівний Примарний ЛікарWhere stories live. Discover now